BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    jammer Loopy!

Je was wel overtijd toch? OP naar de volgende ronde!

Liefs Ylona

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loopy, wat jammer meid dat je toch ongie bent geworden....Ik gun het je zo dat je weer zwanger mag worden. Succes weer in deze ronde en ik zal weer voor je duimen!

Olga

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

jammer loopy dat je toch ongie bent geworden op naar de volgende ronde ik zal voor je duimen.

XXXX Gusam

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Shit loopy dat is echt balen.. Maar houd de moed erin, nieuwe ronde nieuwe kansen.. ;)

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat jammer Loopy!
    Met mijn meid gaat het goed gelukkig, ze mag maandag naar huis, mocht al eergister en vandaag maar ze neemt dr AB niet, dus het gaat nog IV (infuusnaaldje).
    Ben vandaag bij de ass. gyn geweest, gesprek over medicijnen (ivm vitamine tekorten) maar ze kon me niet (ik had een ander dan die ik normaal had) en wou dus eerst mn dossier goed lezen.
    Ze stelde wel voor dat ze wou overleggen om, als ik niet zwanger ben, een HSG te laten maken.
    Ze heeft nog een echo gemaakt, zag er wel mooi uit, en er waren wat zwarte vlekjes/rondjes te zien maar dat zegt niks natuurlijk, kan ook vocht zijn.
    Over 2 wk moet ik terugkomen.

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

bamjolan fijn dat het nu iets beter gaat met je meisje ik hoop voor je dat ze snel naar huis mag.

XXX Gusam

7. luckie

luckie Actief lid

Ik heb zonet mijn maandstonden gekregen, poging 1 is dus niet geslaagd. Op naar de volgende ronde!

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Balen luckie..
    Jeetje ik vind dat wel eng om te lezen dat het niet lukt bij sommigen, ik weet niet hoe vaak ik die teleurstelling aan kan, en ik moet nog beginnen.. :( Iemand tips?

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sjors, gemiddeld duurt zwanger worden 6 maanden tot 1 jaar dus het is heel normaal.
    Of bedoel je miskramen e.d.?
    Dat is erg vervelend inderdaad, maar vooral positief denken dat de natuur zichzelf beschermt (ook al is t kl*te, en heb je op t moment daar niets aan deze zin!)

10. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ja zwanger worden blijft toch een wonder! Dat word je niet zomaar! Ach goed blijven hopen en juist mikken dan zal het een keer raak zijn!

Kom op meiden!

Liefs Ylona

11. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Sjors, niet bang zijn hoor! Ik heb ook een aantal keren gedacht dat het met mij niks zou worden, omdat ik weer 's ongesteld geworden was...

En zie... mijn dochter is inmiddels alweer bijna 7 maanden.

Positief denken inderdaad!

Liefs Kari

12. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Je hebt gelijk bamjolan en ik heb er wel wat aan, bedankt.. Mijn huisarts zei dat de kans dat het de 1e keer lukt 20 tot 30% is. Maar mijn donor heeft tot nu toe 2 vrouwen geholpen, waarvan 1 de 1e keer al zwanger was de andere de 2e keer.. Dus aan hem kan het niet liggen denk ik dan.. :oops:

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb je trouwens geaccepteerd op msn, alleen zit ik momenteel nog in t ziekenhuis.
    Morgenavond mag mn meisje naar huis ipv maandag!
    Ze gaan de AB wat vervroegen.

14. luckie

luckie Actief lid

Mijn maandstonden zijn toch niet doorgekomen, zaterdagavond en zondag had ik wat bruinverlies, maar nu helemaal niets meer :confused:
    Nu ben ik al blij en aan't hopen dat het innestelingsbloed was :(

Vanmorgen reeds testje gedaan, maar was negatief..
    Zou het kunnen, innesteling? Eisprong is geweest rond 28 juni.

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    spannend! ik blijf hopen luckie!
    ga je misschien een test doen?

16. luckie

luckie Actief lid

Vanmorgen heb ik een test gedaan, die was negatief.
    Als het de innesteling was zondag, dan zal het nog een paar dagen duren eerdat ik kan testen zeker? :(

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik zou het nog even aankijken... wie weet houdt je lijf je wel voor de gek. zo heb ik ook twee dagen extra hoop gehad.

maar sommige dames testen pas heel laat positief, dus als je over een paar dagen nog steeds niet geoed ongesteld bent geworden, zou je misschien nog es kunnen testen?

18. luckie

luckie Actief lid

Ik ga er inderdaad van uit dat m'n lijf me voor de gek aan't houden is, maar toch creeert het een enorme hoop ;)
    Binnen een aantal dagen ga ik zeker en vast nog eens testen! Intussen loop ik om het uur een keertje naar de wc :rolleyes:

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    erg he, dat had ik vijdag ook. broek-loeren

20. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    nou voor mij is het bijna weer zover! Morgen komt mijn donor waarschijnlijk. Vanochtend wat vruchtbaar slijm maar niet noemenswaardig! Dus morgen is de dag!

Jullie ook allemaal succes!

Liefs Ylona

Deel Deze Pagina