Dag dames, hoe staan we ervoor? Luckie, hoe gaat het met jou, weet je al meer? Ylona, spannend, jij bent eigenlijk vlak voor mij, want wij gaan het dit weekend proberen! Ik zou graag nog een keer van jullie willen horen hoe jullie het precies inbrengen, en of jullie nog tips hebben. Ik weet inmiddels wel hoe het moet ik heb er veel over gelezen, maar ik ga dit voor het eerst doen en ik dacht misschien heb ik nog wat aan jullie ervaringen. Dus ik hoor het graag, technieken enzo Succes allemaal die nog bezig zijn en/of aan het wachten zijn..! p.s. Ylona, mag ik jou op msn toevoegen?
Nog steeds geen duiveltjes te zien 8) Ik ben nu echt wel hard aan het hopen... Wel, voor de inseminatie had ik dat spuitje een keer ingebracht zonder inhoud, om te weten hoe het voelt.. hoe ver je mag/kan gaan. Ik was duidelijk iets te ver gegaan want het bloedde een beetje. Dus mijn raad: ga niet te ver, een 10tal cm is echt voldoende. Ik heb spuitjes van 1ml gebruikt die je meermaals kan vullen/inbrengen naargelang de hoeveelheid beschikbaar Zie dat je gemakkelijk ligt, ontspan je.. zet eventueel een rustig muziekje op en geniet van het moment. Ik ben nadien nog een uurtje met de beentjes naar boven blijven liggen
ik ga het over een dag of 10 weer proberen. zou het niet supertof zijn als we allemaal tegelijk zwanger zouden worden!
Ja wow dat zou echt gaaf zijn, ik kom hier in ieder geval elke dag een paar keer om iedereen in de gaten te houden Luckie, succes met testen!
Bij mij zal het voor één van de volgende rondes worden, de duiveltjes hebben zich vannacht aangekondigd
Jammer Luckie! Maar snel op naar de volgende ronde! Vanavond is het hier zover. Spannend weer en dan kan ik de 25ste testen als het goed is! Ik wacht dan wel wat langer denk ik zodat ik echt overtijd ben. Liefs Ylona
lucky wat jammer ik zal voor je duimen voor de volgende ronde. ik heb gisteren een donatie gehad dus mijn ei is deze keer heel vroeg. dus ik zit weer op de wacht bank. XXX Gusam
Jammer luckie.. volgende keer beter! Gusam, breng jij het dan al zolang vantevoren in? Want ik zie op je banner dat je eisprong pas over 4 dagen is, en je hebt gisteren al de donatie gehad dus dat was 5 dagen voor de eisprong. Of klopt die banner niet meer? In ieder geval gaan we weer voor je hopen
ja was vergeten te vertellen had gisteren een positieve ovulatie test. dus vandaar dus dan klopt mijn banner niet meer. XXX Gusam
Ik ben ook ongie geworden vandaag! Nieuwe poging is 21 en 23 juni en dan is mijn NOD tussen 4 en 6 juli. Hoe is het verder met jullie? Hebben jullie trouwens een weblog? Mag ik die evt. linken op de mijne? (ff via pb, weet niet of je mag noemen haha). Mijn meisje is sinds zondag weer thuis, heerlijk!
Wat spijtig bamjolan! Ik duim mee voor volgende keer! We lopen gelijk 8) Ik heb geen weblog, wel een eigen forum (zie profiel).
hee wat leuk! nu maar hopen dat je dan ook een betere CAO krijgt, want tot op heden werden buschauffeurs echt erg slecht betaald