BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd claudia!
    (ik vind Bing alleen niet zo'n leuke naam :( )

2. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Tja ik moet bij Bing toch aan die gozer uit GTST denken dat is de enige die ik ken :) Gusam het is inderdaad nog erg vroeg, hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test! En ja loopy werkte het maar zo simpel he :D

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb vanmiddag weer een ovu-test gedaan en de tweede streep was zo duidelijk dat ik mijn donor heb gevraagd of hij vanavond nog kon komne. ik had hem eigenlijk voor vrijdag besteld, maar straks ben ik te laat

hij vond het geen probleem. de scheet :D

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Top! Ik ga weer voor je duimen! Ik heb nog steeds negatieve ovulatietesten, dus mijn eisprong moet gewoon al geweest zijn..

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

loopy spannend ik ga voor je duimen.
    sjors 82 jammer maar ik ga voor jou ook duimen voor de volgende ronde.

Ik vind het lang duren voordat ik zwanger raak, maar je moet zo goed mogelijk mikken hahah,
    mischien doe ik iets wel niet goed.

XXX Gusam

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja als het niet lukt ga je daar inderdaad aan twijfelen he Gusam.. Maar dat het de eerste paar keer niet lukt is heel normaal, na een halfjaar ofzo zou ik wel naar de huisarts gaan om te checken of alles wel goed is en/of ik iets verkeerd doe..
    Er is nu voor mij nog wel een kansje dat ik zwanger ben hoor ondanks de testen, want ik weet gewoon zeker dat ik 2x geinsemineerd heb rond een vruchtbare periode.. Maar ach ik reken nergens op dan kan het alleen maar meevallen.. Over 12 dagen weet ik meer!

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Dag dames,

Hier een niet lekkere Ylona. Heb totaal geen honger en heb een niet lekker gevoel in mijn maag. Heb het ook erg druk met me werk maar dit heb ik bijna nooit. Sjors wat fijn dat je nu negatieve testen hebt,dat geeft toch hoop! En alweer iemand geinsemineerd weer! Succes allemaal!

En heb een banner! Hij is wel iets langer omdat ik eigenlijk wat langer wil wachten!

Liefs Ylona

Liefs Ylona

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ylona niet fijn natuurlijk dat je je niet lekker voelt, maar het lijkt me in jouw geval een heel goed teken!
    Ik heb constant de zenuwen in mijn buik, ik word er niet goed van.. Ik ben er teveel mee bezig, en ik zoek afleiding maar dat lukt gewoon niet.. Elke minuut van de dag denk ik eraan.. Straks wordt het een obsessie en dan lukt het juist niet! Wie heeft hier ook last van :s

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb dat ook wel een beetje ja. gelukkig kan ik het tijdens het werk redelijk van me afzetten en dat scheelt toch weer een paar uur per dag. en ook omdat ik gewoon bang ben voor wat de toekomst brengen zal.

@ylona: beetje misselijk? spannend!
    @gusam: wachten duurt lang he, voel je al iets?
    @sjors, hopelijk heb jij ook op het juiste moment KI gedaan. we gaan met zijn allen duimen!
    @bamjolan: hoe is het met je dochter?

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

sjors ik heb dat ook ik kan mijn gedachten ook niet ervan af houden, ik zit nu de hele dagen nog thuis dus dat is dan ook niet prettig.

wie wil er trouwens mijn weblog zien?
    als iemand dat wil moet je even een pb tje sturen

loopy ik voel niets normaal altijd iets maar nu helemaal niks.

XXX Gusam

11. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Lieve dames ik heb net eindelijk een overduidelijke positieve test in handen! Mijn donor is zo lief om morgenochtend weer te komen! Ik ben zo blij dat ze toch werken, ik dacht alweer dat er iets mis was met mij :) Maar denken jullie dat morgenochtend op tijd is? Hij is ook maandag geweest maar dat is denk ik al verloren gegaan? Graag jullie advies!

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

heb vanmiddag een testje gewaagt er is een heel dun lijntje te zien foto heb ik gemaakt maar krijg hem niet op de site.
    dat lijntje werd duidelijker naarmate de tijd verstreek, is het dan een indrooglijntje?

XXX Gusam

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb nooit begrepen wat ze met een indrooglijntje bedoelen. ik hoop dus dat je gewoon zwanger bent. dan zou de streep in de loop der dagen dikker moeten worden. oh wat spannend! ik ga NU een kaarsje voor je branden

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

loopy heb je msn zo ja mischien kan ik je daar wel de foto op laten zien.

XXX Gusam

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
  16. luckie

luckie Actief lid

En En? Is er een streepje? :p

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Ik kon het bestandsformaat niet openen. en de cam had kuren. heb wel een foto van Gusam's hondje gezien!

vanavond nog een shot en dan kan het grote wachten weer beginnen...

18. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik heb mijn NOD even veranderd en mijn banner, want ik heb dus vandaag mijn eisprong ongeveer :)

Luckie: 9 juli
    Gusam: 24 juni
    Sjors82: 4 juli
    Bamjolan: 6 juli
    Ylona25: 27 juni
    Loopy: 5 juli

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb ook mijn banner veranderd. ik heb denk ik gisteren of vandaag mijn ei (gehad). vanavond nog een shot voor de zekerheid en dan gaat het grote wachten weer beginnen...

spannend he meiden, we zitten allemaal zo dicht bij elkaar!

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik heb weer een testje gedaan nu weer negatief zucht dan maar weer wachten.
    over 4 dagen heb ik mijn nod dus was wel een beetje vroeg.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina