BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Wat een warm welkom. Nou ik hoop dat ik snel een beetje door heb wie wie een beetje is enzo...
    Het klinkt allemaal wel gezellie zo...

@Loopy: ik heb gehuild en gehuild en gehuild bij je vlindersite. Heel herkenbaar allemaal. De pijn zal nooit minder worden. Extra wrang als je zoiets alleen mee moet maken. Ik hoop heel hard met je mee dat je ook nog een herkansing krijg! Duimen duimen en duimen!

@Luckie: succes met je donor vandaag...de wachtweken in nu :( ..

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

Nee geen nieuws heb geen test meer gedaan en ben nog niet ongie.
    dus geen bloed geeft moet, vorige keer was ik ook 7 dagen overtijd dus het is gewoon afwachten.

XXX Gusam

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oei wat spannend! ik ga extra hard duimen

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    hoi hoi,

Wat spannend Gusam! En sens welkom. Wat naar dat je je kindje bent verloren. Gisteren was het voor mij 2 jaar geleden dat ik mijn miskraam heb gehad.MOet er dan toch veel aan denken. Hier weet ik nog niks. Zit nu op dag 29 en wacht het nog maar af!

Liefs Ylona

5. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    ohh Ylona en Gusam wat spannend. Ik duim voor jullie hard mee...ik was toch al aan het duimen een vriendin van me heeft zaterdag haar punctie voor de 3e IVF. Pfft tis allemaal wat :rolleyes:

@Ylona: tja zijn dingen die je echt nooit zult vergeten....draag je de rest van je leven mee...

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

hier nog steeds geen duivels te bekennen, ook geen positieve test. dus ja ik weet het niet meer
    het is gewoon weer afwachten.

xxx gusam

7. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Pff wat een frustratie Gusam.. aan de ene kant kan je nog hoop hebben maar aan de andere kant denk je kan je nog beter ongi worden dan weet je tenminste waar je aan toe bent! :(

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

nog steeds geen nieuws vanuit deze kant.

xxx Gusam

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    geen bloed geeft moed! volhouden he!

10. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    hoi hier ook nog geen bloed. Zit nu op dag 31. Heb getest maar kreeg pas naar een uur een streepje dus weet niet wat ik daar van moet denken. Ik wacht volgende week maar af!

hoe is het met de rest?

Liefs Ylona

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik voel nog niks, maar ik moet ook nog 9 dagen :)

12. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    das nog eventjes he! Heeft een van jullie wel eens zo'n test gehad dat ie pas naar een uur een tweede streepje gaf?

Liefs Ylona

13. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Spannend allemaal bij jullie...mijn duimen draaien ;)...bij mij niets spannend...ik hoop op de rode duiveltjes...maar dat is dan ook echt de laatste keer voorlopig ;)

14. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ow nog steeds geen nieuws hier?
    Ik ga iig overmorgen starten met Clomid. Mijn 7e ronde is ingegaan...hehe eindelijk ;)

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    mooi zo sens, dan kan het nu eindelijk gaan beginnen! hopelijk heb je niet al te veel last van de bijwerkingen en ben je snel zwanger!

16. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Tja idd ik hoop ook op niet al te veel bijwerkingen....en nu al aan het tellen...weer fijn een eisprong in het weekend. Dat wordt dus ook pregnyl erbij.

17. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Wat is clomid en pregnyl?
    Ik had mezelf voorgenomen om op zaterdag 5 juli te gaan testen, maar ik weet niet of ik het nog zolang volhou..

18. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Is zo moeilijk he Sjors om niet te gaan testen! Voel je al wel wat of heb je een voorgevoel? Hier nog steeds geen duiveltjes! Woensdag naar de arts en dan kijk ik wel weer of ik zwanger ben of niet!

Liefs Ylona

19. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Clomid is een hormoon om je cyclus te reguleren en stimuleren. Pregnyl is om de eisprong te forceren. Bij mij verloopt alles via de mmm bij Geertgen.

20. luckie

luckie Actief lid

Hier nog geen verder nieuws. Zit in de wachtdagen ;)

Gisteren verhuisd naar een appartementje dat uiterst geschikt is voor een kindje! :p

Deel Deze Pagina