Ow luckie wat fijn. Alles al aan kant? Het gevoel dat alles er klaar voor is moet wel fijn zijn. Ik heb een klushuis dus tja...wanneer ben je er klaar voor... Gefeliciteerd met je nieuwe appartement!
Dank je wel! 8) Nee hoor, nog veel uit te pakken. Maar de komende 3 dagen verlof dus kan het rustig aan doen Kinderkamertje is reeds in't wit geschilderd, ze staat dus eigenlijk klaar om er aan te beginnen! Maar eerst 2-3 maandjes zwanger zijn
hoi meiden, ik kreeg een mailtje van de L10 online winkel met deze boodschap: L10 bestaat 5 jaar! Dat moet natuurlijk groots worden gevierd! 5 dagen lang, 5 euro korting op het gehele assortiment: 1 t/m 5 juli 2008. Plaats een bestelling vanaf 15 euro exclusief verzendkosten op www.L10.nl, vul bij het afrekenen op de betaalpagina de kortingscode "5euro" in en ontvang direct 5 euro korting! handig voor dames die ovulatietesten enzo gebruiken. die krengen zijn al duur zat hihi
Hallo dames, Ja ik heb gisteren stiekem getest en zag een heel licht streepje! Ik dacht dan morgen nog een keer met ochtendurine. Weer een heeeeeeel licht streepje en 2 uur later toen ik weer wakker werd is hij veel duidelijker. Wat denken jullie ervan? En van de rest nog nieuws? Liefs Ylona
Spannend Ylona, klinkt goed! Hoeveel dagen voor je NOD zit je dan? Ik heb net een beetje bloed gehad, ik voelde het al een beetje aankomen en ik was er al bang voor. Maar ik heb geen krampen in mijn buik die ik normaal altijd heel erg heb, dus ik wacht even af of het doorzet.. Maar ik bereid me voor op een teleurstelling..
Hoi bedankt voor jullie snelle berichtjes! Ik zou dan zwanger zijn van de tweede inseminatie en dat is morgen 2 week geleden! dus 2 dagen voor NOD dan! ik ben benieuwd wat de uitslag morgen zal zijn. Ik heb dan een gesprek bij de fertiliteitsarts en die gaat kijken hoe het er van binnen uitziet volgens mij. Dus dan zie ik zeker of ik zwanger ben of niet! Sjors wat jammer als je nu ongesteld wordt! Is het geen innestelingsbloeding? Liefs Ylona
Het klinkt wel alsof je zwanger bent Ylona! Laat je het ons gauw weten morgen? Een innestelingsbloeding denk ik niet, want ik hoorde dat dat dan op de 6e/7e dag zou moeten zijn en dit is de 11e dag. Bovendien komt het eigenlijk helemaal niet zo vaak voor, al wordt er wel vaak over gesproken.. Maar ik wacht nog even af zolang het niet doorzet..
Wat spannend Ylona ik hoop het voor je! Een voorzichtige felicitatie! He Sjors balen zeg. Ik hoop dat het dan maar snel doorzet dan heb je in ieders geval duidelijkheid.
Jeetje Gusam duurt nu wel erg lang inderdaad.. Bij mij heeft het niet doorgezet, het is bij 1 keer een klein beetje gebleven.. Ik kijk het dus weer even aan..
Nou ik ben uit het niets ongesteld geworden. Denk dat ik even zwanger bent geweest en dat ik de volgende x niet voor mij NOD moet gaan testen! Liefs Ylona
He gets Ylona...blij met...en dan dit. Hoop dat je je weer kunt opladen voor de volgende! Sterkte meis!
he meiden (Sjors, Ylona), ik hoopte zo... nou ja op naar de volgende ronde dan maar @Gusam, misschien eens bij de HA langs?