BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckie

luckie Actief lid

Ik heb die van 1ml en 5ml al gebruikt en vind 1ml toch handiger, die voel je veel minder en kan je dus inderdaad dieper inbrengen. Volgens mij is zo'n spuitje lang genoeg en heb je een extra slangetje dus niet echt nodig.

Nog 2 dagjes en ik kan testen! Begin wel benieuwd te worden 8)

2. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Okee dan luckie bedankt :) En spannend voor jou joh, hou je het nog vol om niet te testen? Heb je al ergens last van? In principe zou je wel al mogen testen toch :)

3. luckie

luckie Actief lid

Sinds gisteren voel ik wel een aantal zaken, dus tot dan had ik geen neiging om te testen.. nu wel! :confused: :D

Maar het feit dat een test positief kan zijn als je te vroeg test en nadien negatief wordt, houdt me tegen ;)

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

hier ben ik weer ik heb volgens mij een ongie gehad maar het was maar heel weinig en het was bruin dus weet het eff niet meer ik denk dat ik het gewoon aanhoud als een ongie of wat denken jullie

XXX Gusam

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    misschien toch eens aan de arts vragen Gusam, je cyclus lijkt toch wel een beetje van slag, want je was heel wat dagen over tijd toch?

6. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Zou ik ook achterheen gaan Gusam zeker als het afwijkt van wat normaal is...sterkte!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat ik wel t nadeel vond van die 1ml spuitjes was dat ik het zaad 3x moest opzuigen haha mijn donor had een flinke productie :)

Gusam, waag eens een testje!

8. MamavanYouri

MamavanYouri Nieuw lid

5 jul 2008
    4
    0
    1
    Hoi dames,
    Ik ben hier nog een beetje aan t rondsnuffelen
    Ben zelf een alleenstaande moeder. Niet echt bewust, maar wel bewust geen contact meer met de vader (mn ex) omdat daar tot nu toe alleen maar narigheid van kwam. Youri is nu 4,5 maand en een heerlijk vrolijk ventje.
    Gefeliciteerd voor de zwangeren en succes voor de dames die dat proberen te worden!

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi mamavanYouri, leuk dat je komt buurten. Misschien kun je ons af en toe advies geven!

10. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    welkom mama van Youri.

11. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Hoi mamavanyouri, weer 1 erbij gezellig hoor!
    bamjolan hoe gaat het met jou hoe voel je je? Wanneer krijg je je 1e echo? Is die dan inwendig, want dat lijkt me zo eng :S

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    een inwendige echo valt reuze mee hoor sjors!
    als je je poppetje op het scherm ziet bewegen ben je toch de rest van de wereld even vergeten :D

13. luckie

luckie Actief lid

Bij mijn eerste bezoek aan de gynae (ik wou laten checken of alles ok was voor ik met inseminaties begon) hebben ze ook een inwendige echo gedaan en daar is niets aan. Een uitstrijkje nemen is daartegen een hel :)

Ik heb me nog steeds kunnen inhouden met testen 8)

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sjors ik moet rond 22 september naar de vk (ben ik 10 weken zwanger), de exacte datum wist ze gister nog niet ivm het werkrooster wat nog niet bekend was.
    Heb net een afspraak bij de gyn kunnen maken voor 30 juli, dan zal ik dus mn eerste echo hebben en ben ik 7 weken zwanger! :D
    Want de assistente van vk zei eerst dat t niet nodig was een vroege echo....maarja ik heb wel een rot periode gehad voor deze zwangerschap met miskramen dus ik wil gewoon weten of er een hartje klopt.

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Luckie, hou ons niet langer in spanning!

Gusam, heb je nog met de huisarts overlegd?

16. luckie

luckie Actief lid

Tiens.
    Mijn banner zegt dat ik vandaag al kan testen? Ik dacht dat vandaag mijn NOD dag was :(:

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    tja je kan natuurlijk nog een dachtje wachten. maar ik ben gewoon TE nieuwsgierig.

Maar je bent vandaag dus niet ongesteld geworden? Ooeehh spannend

18. luckie

luckie Actief lid

hihi .. "ik moest testen, loopy was gewoon TE nieuwsgierig" :)

Niet ongesteld geworden.. normaal komt het snachts door bij mij. Zal morgenvroeg een testje doen :p

19. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    oewwww spannend Luckie ik ga voor je duimen.

Ik heb vrijdag de 7e IUI (de 1e na mijn MK) daarna mag ik de wachtbank op...pfft

20. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Jeetje Luckie, wat knap van jou dat je tot morgenochtend wacht...

Kari

Deel Deze Pagina