BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckie

luckie Actief lid

Zonet ongesteld geworden :( Op naar ronde 3!

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ooooh, jeetje wat balen voor je! Idd op naar de volgende ronde!

Kari

3. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ow balen meis...pfffft

hele dikke knuffel! Laat deze dag even aan je voorbij gaan en weer moed verzamelen voor ronde 3! :sad:

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    he wat kl*te :(
    op naar de volgende ronde dan maar

5. luckie

luckie Actief lid

Jullie lieve woordjes verzachten wel wat :p

Het rekening houden met, begint wel tegen te slaan.
    Hebben jullie dat ook? Of houden jullie nog geen rekening met het eventueel zwanger zijn (wat betreft medicatie/alcohol/sport/..)?

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik drink sowieso al bijna nooit, maar als ik een wijntje ofzo neem, dan alleen in de periode tussen menstruatie en eisprong. daarna niet meer

en ik slik extra foliumzuur ivm de anencefalie van Bas* en ik probeer gezond (veel groente, bruin brood e.d.) te eten. Ik heb fiks overgewicht en probeer gelijk t blijven, want bij zwaar afvallen komen gifstoffen die zich hebben opgehoopt in je vet, vrij. (nou is 3 kilo afvallen niet erg, maar 30 kilo wel, volgens mijn arts )

7. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Luckie ik houd er ook rekening mee hoor. Ben al een half jaar gestopt met roken...en ik ben zo trots dat ik het volhoud ;).
    Ook ik drink na eisprong niet of nauwelijks alcohol meer (ik lust normaal wel graag 1 glaasje port 's avonds) en eet voor de rest gezond. Foliumzuur slik ik ook maar normale dosis nog. Sporten gaat gewoon door al beperk ik na IUI meestal het aantal uren iets (doe iets rustiger aan). Bij meer dan 7 sporturen per week en overdreven inspanning schijn je een grotere kans op een miskraam te hebben. Tja...ik had het de vorige periode van IUI's ook dat ij het zo zat was. Ik had al besloten een paar maanden pauze in te lassen na de 6e keer en toen was ik plots zwanger ;)

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Jammer luckie, maar zoals ik het ervaar is het ongesteld zijn even balen maar zodra dat afgelopen is kan je weer vol goede moed op naar de volgende ronde :)
    Ik rook en drink sowieso al niet dus dat is makkelijk, sporten doe ik ook niet zoveel ik loop wel aardig veel en ik zit ook aan de foliumzuur.
    Volgende week is mijn eisprong alweer dus op zich gaan de dagen nu toch wel snel :) De dagen dat je moet wachten om te testen duren véél langer voor mijn gevoel.
    Ook kan ik er elk moment een achternichtje of neefje bij krijgen dus dat is ook leuk :)

9. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    als ik jullie verhalen lees, de miskramen, jullie gezonde levensstijl gericht op zwangerschap, jullie geregel, doorzettingsvermogen ed. dan zijn jullie voor mij echt superwomen :)
    Petje af hoor dames.

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik eet ook wel pizza en patat en chocola hoor rainbow :) anders was ik wel een slanke den geweest

11. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    wat herkenbaar loopy :smile: maar gelukkig kom ik nu niet meer bij....
    maar ik vind ook wel dat net zoals ik...je bent er zo dagelijks mee bezig...tempen testen foliumzuur clomid pregnyl...en dan moet je het ook nog een beetje naast je neer leggen en er niet teveel mee bezig zijn...pfieuwwwwwwwwwwwwww :sad:

12. luckie

luckie Actief lid

Maken we nog eens een NOD-lijstje van iedereen die aan het proberen is?

Bij mij zal dit rond 6 augustus zijn

luckie: 6/8
    loopy:
    sens:
    sjors:
    gusam:
    ylona:

(ik denk dat'k iedereen heb?)

13. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo,

Ik heb eigenlijk nooit ergens rekening mee gehouden. Gelukkig ben ik al 5 jaar gestopt met roken dus dat scheelt weer :)

OP het moment van zwanger worden dronk ik wel gewoon mijn wijntjes. (Dat wil zeggen, in het weekend) Mijn leven bestond op dat moment wel uit zwanger worden, maar ik vond al dat ik er zo erg mee bezig was, dus probeerde ik tussendoor wel zoveel mogelijk "normaal" te doen.
    Ook tijdens mijn zwangerschap heb ik sporadisch een wijntje gedronken (bijvoorbeeld op vakantie)

Ik ben ook gewoon blijven sporten op dat moment. Ik stond zelfs nog met 7 maanden zwangerschap op de tennisbaan. Ja je kan het ook overdrijven natuurlijk :)

Je moet gewoon lekker blijven doen waar je je het beste bij voelt.

Kari

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    luckie: 6 augustus
    loopy: 2 augustus
    sens:
    sjors:
    gusam:
    ylona:

15. luckie

luckie Actief lid

Wel, momenteel doe ik niets van sport en ik wou graag beginnen lopen. Die schokken zullen wel niet goed zijn voor het eitje zeker?
    Wou terug beginnen fitnessen ook, maar die inspanningen lijken me toch te groot.. 't is te zeggen, ik neem liever het risico niet. Moest ik weten dat het echt geen kwaad kon.. (voel me momenteel niet zo goed in mijn vel en sport zou daar veel aan veranderen)

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb een hekel aan sport :p maar naar schaatsers kijken dat vind ik nog wel te doen

17. luckie

luckie Actief lid

:)

Heb wat opzoekwerk gedaan en sport kan helemaal geen kwaad! Enkel extreme sporten en sport op professioneel niveau :p
    JOEPIE!

18. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi Luckie,

Als je behoefte hebt om te sporten, dan zou ik het zeker doen! Het kan echt geen kwaad, het kan namelijk ook de innesteling bevorderen hoor :) en het is goed voor de geest.
    Maar ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent.

Kari

19. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    sens: 26 juli
    loopy: 2 augustus
    luckie: 6 augustus
    sjors:
    gusam:
    ylona:

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Luckie gewoon lekker gaan sporten hoor! Je moet alleen extreme uitputting voorkomen. Nou volgens mij halen wij dat punt nooit ;)

Is het de tijd van het jaar of zo dat we niet lekker in ons vel zitten :(: :(

Deel Deze Pagina