Nou, ik ben dus begonnen met de ovu test.... Gisteren en vandaag negatief. Wel een lichter rose lijntje te zien maar niet donkerder of even donker. Morgen dus weer testen. Heb er maar een excell schema voor gemaakt. Pffff....je moet er wat voor hebben zeg...
Hoi Babywens, als je al een licht lijntje ziet zou ik dus twee keer per dag gaan testen. het kan zijn dat je LH-piek nu binnen enkele dagen komt. succes! ik begin over vier dagen weer met de testen.
geen dank hoor. Dat klopt idd. Waarom precies weet ik ook niet, maar het zou het resultaat kunnen beïnvloeden o.i.d. Voor mij is dat geen ramp hoor. vanaf het moment dat ik besloot er weer voor te gaan drink ik geen druppel meer. Achteraf wel een beetje balen hoor, zo de feestdagen zonder drank, maar ook zonder zwangerschap. hihi ach ja, komt vanzelf wel weer. groetjes O, ja. Ik heb uit nieuwsgierigheid eens bij mezelf gependeld (heb ff een mini-onderzoekje gedaan naar pendelen) en natuurlijk blijf ik er erg nuchter onder, maar frapant vond ik wel dat alle feitelijke antwoorden echt klopten. Of de voorspellingen ook zullen kloppen is een kwestie van afwachten. Ik heb met meerdere pendels en op verschillende manieren op alle vragen echt steeds dezelfde antwoorden gekregen.
Oke...dank je... Niet dat ik een drinker ben..LOL Maar heel af en toe een glaasje wijn... Ik weet niet wat ik van dat pendelen moet geloven hoor. Maar raar is het wel. Ik zou volgens een kennis van mij een tweeling krijgen, een meisje en een jongen.
Ja, ik vind het zelf ook vreemd hoor en heb vaak genoeg gelezen dat het bij vrouwen niet uitkwam. Maar ik heb evenzoveel verhalen gelezen van vrouwen bij wie het exact klopte. Maar over mijn eigen gependel blijf ik heel erg nuchter hoor want er is natuurlijk een grote kans dat mijn wens de pendel onbewust beïnvloedt. Maar waar ik benieuwd naar ben is of de feitelijke antwoorden bij jouw kennis ook klopten. dus vragen als naam, leeftijd, gezinssamenstelling, woonplaats etc.
Nou, die hebben we eigenlijk niet gesteld...althans...ik weet niet hoe zoiets ueberhaupt werkt en zij zei dat ik gewoon vragen kon stellen. Het enige wat misschien wel gaat kloppen is dan dat ik de baby ga krijgen van iemand die ik al een paar jaar ken.
ok. ik heb die vragen juist bewust gesteld om te kijken of het enige betrouwbaarheidswaarde had en om m'n hoofd zeg maar een beetje "leeg"te maken voor de wat spannender vragen. Hé maar die voorspelling van jouw kennis zou wel errrrug leuk zijn, nietwaar? een koningskoppeltje.
Ja, dat wel..maarre als alleenstaande mama meteen 2 baby's...slik... LOL Ach we zullen we het wel zien...eerst maar eens zwanger zien te worden.
Hee Babywens, ik heb gewoon dat wijntje gedronken hoor! De dag na dat wijntje was mijn test hartstikke positief dus volgens mij maakt het geen bal uit. Je ei blijft er niet van weg. Maargoed, ik had zelf nog het geluk dat ik mijn eisprong voel en ik het kan zien aan het cervixslijm. Wanneer is je donor weer back in town? Kari
Oke thanks....ik voel de eisprong niet dus daar kan ik niet van uit gaan. Het cervixslijm..tja daar twijfel ik nog over...ben er pas de 2e maand mee bezig...moet er nog wat vertrouwen mee krijgn denk ik. Mijn donor gaat het w.s. echt niet redden deze ronde..dus we moeten even overslaan.
Misschien schommelt je cyclus en redt je het misschien wel.... Dat geluk had ik dus die ene keer. Mijn donor ging ook een paar dagen weg, en ik wilde notabene een ronde overslaan omdat het allemaal krap werd. Godzijdank niet gedaan en "het" op de gok gedaan en toen was ik zwanger.... Probeer het gewoon joh, gewoon optrommelen, je weet ut nooit
Ik ga het zeker proberen als hij een kans ziet om op tijd terug te zijn. Hij zou zijn best doen. En ja, meestal raak je zwanger als je het net niet verwacht...grin.
Dames ik heb weer een nieuw fotootje van Lily in mijn album. Wat wordt ze al groot hè? Zo trots! Ik hoop zo dat jullie binnenkort ook zulke lieve schatjes zullen krijgen! Liefs
Wauw! wat een plaatje toch hè? M'n eierstokken gaan spontaan klapperen wanneer ik zulke leuk gelukte "exemplaren" zie. Het is al zo lang gelee dat die van mij zo klein was. Heerlijk als ik dat opnieuw mee mag maken. liefs en bedankt..
Vreemd...ik ben sinds woensdag begonnen met de ovu test. Geen donkere streep maar een lichtere. Had woensdag wel vage buikpijn (soort menstruatie buikpijn) en ik kan me even niet herinneren of ik dit dinsdag ook al had. Nu heb ik dat niet meer (althans niet meer zo heftig) Zou het kunnen zijn dat ik toen al mijn eisprong had? Dat zou betekenen dat het de 8e of 9e (dinsdag of woensdag) dag in mijn cyclus is. Ik blijf nog even testen hoor, daar niet van. Maar ik weet wel dat ik bij de volgende menstruatie veel eerder ga testen.
Lily is een schatje! ook ik krijg spontaan rammelende eierstokken! Mijn donor komt de komende vruchtbare periode zeker twee keer een potje brengen, dus ik ga weer hopen en duimen!
mmmm. Klinkt wel zo Babywens. Maar het is dan wel een vroege eisprong. Kijk even wanneer je ongesteld wordt, en daar 14 dagen vanaf trekken, dan weet je het.