Misschienmama, ik heb gekozen voor een donor die thuis komt, of ik naar hem ga, ligt er een beetje aan. Ik werd op mijn 18e nog niet geholpen namelijk en moest deze weg wel kiezen om het thuis te doen.
hoi misschien mama, Ook ik heb een donor die thuiskomt. Ik wilde zelf insemineren omdat het mij een veiliger gevoel geeft en dat ik het dan zelf in de hand heb. Ik krijg vanaf deze maand wel echo's om te bepalen hoever mijn eitjes zijn om te zien wanneer ze ongeveer gaan springen. Ik heb deze maand ook medicatie geslikt om mijn eitjes beter te laten groeien! Hopen dat dit goed zijn werk doet! Wanneer ga jij ongeveer insemineren? Liefs Ylona
Hallo misschienmama! Leuk er nog eentje bij te hebben Ook ik laat mijn donor thuis komen en insemineer zelf. Alvast heel veel succes gewenst!
@misschiemama, ik heb ook een bekende donor, die eerst bij mij komt eten en dan dingen in de badkamer doet die ik niet wil weten hahahaha hij vult het spuitje vast voor me en dan gaat hij lekker tv kijken en koffie dingen terwijl ik in de slaapkamer dingen ga doen die hij niet hoeft te weten we hebben trouwens ook ee donorcontract gemaakt samen.
Hey misschiemmama ook mijn verhaal komt aardig overeen met de rest, ik heb een donor die ik ken en die komt bij mij thuis 'zijn ding doen'. Is niet echt romantisch maar gewoon praktisch, omdat de kwaliteit dan beter is.. Ik zag ziekenhuisbezoeken niet zitten, dus toen ik ontdekte dat je het gewoon zelf thuis kunt doen was dat perfect voor mij Ik ben pas net bezig ik ga voor ronde 2..
Hoi allemaal, bedankt voor jullie antwoorden. Dit is ook zo ongeveer wat wij van plan waren: bij mij thuis, na een etentje oid. We twijfelen een beetje over 2 pogingen per cyclus met 2 dagen er tussen. Is wel lastig met het gereis e.d. maar geeft in principe wel een hogere slagingskans. Ik lees relatief veel dat het in een klein aantal keer raak is, of een eindeloos gedoe wordt, er lijkt weinig tussen te zitten....ben benieuwd bij welke groep ik hoor, hopelijk bij de eerste natuurlijk Groetjes
Hoi ja het is verschillend. Als je een regelmatige cyclus hebt is het wel makkelijker te berekenen met insemineren. Je kan ook ovulatietesten gebruiken om je eisprong te bepalen. Dit wordt mijn 4de ronde en ja mijn donor woont ook in Eindhoven maar dat is dan maar even niet anders. Ik vind het nog niet moedeloos lang duren. Hoop voor je dat het snel raak zal zijn! Liefs Ylona
hey mischien mama allereerst welkom bij de groep. ik doe het met een nu bekende donor en zit nu in ronde 5. ook doe ik het bij mij thuis gewoon lekker in mijn eigen omgeving. in deze ronde ga ik geen donatie doen want het gaat niet helemaal lekker met mijzelf, en mijn cyclus is in de war dus even een maandje rust. loopy@het gaat al iets beter nu. XXX Gusam
@gusam: dikke knuffel meis ik ben gisteren met ovu-testen begonnen en heb nu voor het eerst de digitale. gisteren nog geen smilie, morgen komt mijn donor voor het eerst deze maand. (ik heb ge-smst: hachee met rode kool! en hij snapte de hint hahahaha) iedereen nog een fijne zondag en als er wat is (nieuwtjes, roddels etc) dan wil ik het weten
hier weinig nieuws...voel me groggy...misselijk zal de pregnyl wel zijn...heb verder geen smeuige zaken (die ik hier wil delen) loopy hahaha Ok het was vannacht 3 uur beetje laat vandaar groggy? No one knows...:smile:
smeuige roddels nee die kan ik je niet vertellen. IK moet overmorgen voor de echo en ben wel benieuwd hoe groot de eitjes zijn. Ik ben wel wat misselijk en dat had ik vorige keer ook volgens mij voor de eisprong maar kan ook ergens anders van komen natuurlijk! Iedereen is nu aan het wachten op de eisprong en sens echt op het wachtebankje? Liefs Ylona
Gusam wat is er trouwens aan de hand met je? Voel je je niet zo goed? Hoop dat het snel beter met je gaat! Dikke knuffel! Liefs Ylona
Ik hoop ook dat je je gauw beter voelt Gusam, even een dipje hebben we allemaal wel eens denk ik.. Ik ben ook begonnen met ovutesten, ik verwacht woensdag mijn eisprong als mijn cylcus tenminste 28 dagen is.. Ik hoop dat hij niet langer is want mijn donor gaat vrijdag op vakantie.. Zoals het er nu uitziet ga ik maandag en woensdagvond insemineren.. Dus het wordt weer spannend
hey Sjors, spannend hoor. Maar als je je ei woensdag verwacht kan je dan niet beter dinsdag en donderdah insemineren? Dan doe je het echt rondom je eisprong. Wil me er niet mee bemoeien hoor maar is zomaar een idee van me! Liefs Ylona
Opzicht maakt het niet zoveel uit, ik heb op vrijdag, zondag en dinsdag geinsemineerd en had op dinsdag mn ei. Dus ik denk dat ik van de poging van die zondag zwanger ben geworden (opzicht is op de dag van de eisprong kort dag voor zaadje en ei)
Yup zou ook beter zijn ylona maar dan kan mijn donor niet Maandag en woensdag zijn eigenlijk de enige 2 kansen.. En ik vind het juist fijn dat je meedenkt is geen bemoeien hoor! En bamjolan ook fijn om te lezen hoe jij het hebt gedaan
Oh sjors vanavond is het weer zover voor jou! Ik hoop dat de zwemmertjes hun weg goed vinden. Ik heb een normale clearblue ovulatietest gedaan en er stond al wel echt een duidelijke streep maar nog niet zo donker. Dus morgen is ie vast nog niet gesprongen. Ben best zenuwachtig. Hoe is het verder met jou Jolanda? hoe is het met de rest? Liefs Ylona
Met mij gaat het verder super, vanavond komt moeders voor moeders haha Dus die test zal ik vanaovnd nog op mn weblog zetten Spannend voor jou weer! Ik duim voor je (en voor de rest!)