BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    mijn donor komt vanavond en donderdag woensdag kan hij niet

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hopen dat de zaadjes goed de weg vinden!

Spannend Jolanda! Je mag toch nog niet beginnen met plassen?

Liefs ylona

3. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Wat zijn die donoren lastig he loopy haha :p Mijne kan dinsdag en donderdag niet terwijl dat eigenlijk beter zou zijn maarja nu komt hij vanavond en woensdag.. Ik weet niet of we dan goed zitten maar het is niet anders, daarna gaat hij op vakantie.. Maar als mijn cyclus gewoon 28 dagen is zitten we goed.. Dus let's hope for the best ;)
    Wanneer ga jij dan insemineren Ylona?

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend weer Loopy!

Ylona ik weet het niet eigenlijk, ik heb bij Den en Jay ook vanaf week 5 meegedaan :D

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik denk dat ik woensdag ga ik beginnen met insemineren en anders morgen als de arts zegt dat het dan beter is. En dan doe ik vrijdag nog een x insemineren en als ik denk dat het nog een x nodig is doe ik het zondag nog een x. Dus dan moet het wel snor zitten toch?

We zitten wel allemaal dicht bij elkaar spannend hoor!

Liefs Ylona

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ok ylona maar ik dacht dat wij onze eisprong allebei woensdag hebben? Ben je dan niet te laat? Wel handig dat je op het advies van een arts af kan gaan :)

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey Sjors,

Ik weet dus niet wanneer ie komt. Als de arts morgen zegt hij komt woensdag dan ga ik morgen al aan de slag natuurlijk. Maar als het eitje nog klein is ga ik later beginnen. Hoop natuurlijk dat ik morgen aan de slag kan want hoe eerder ik nu kan insemineren hoe minder lang ik straks moet wachten. Heb je al geinsemineerd?

Ik heb trouwens nooit last van mijn donor. Hij heeft een eigen bedrijfje en kan bijna altijd wel! Gelukkig

Liefs Ylona

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ooh nu snap ik het..
    Ja ik heb zojuist geinsemineerd.. Ben nog een tijdje blijven liggen. Nog een leuk praatje gemaakt, het blijft een leuke gozer :)
    Ja dat is makkelijk dat hij zijn eigen bedrijf heeft.. Mijne is op zich ook heel fexibel hoor, en ik verwacht niet van hem dat hij heel zijn leven op mijn gaat aanpassen ofzo.. Maargoed, woensdag nog een keer en dan maar weer hopen ;)

9. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    spannend hoor Sjors! Mijn donor is ook echt een hele leuke gozer! Soms kletsen we eerst een paar uur voordat hij aan de slag gaat. Nou dames slaap lekker straks ik heb heel wat werkuren voor de boeg! ben benieuwd met welke collega ik de volgende 3 nachten werk! Gaat altijd wat sneller als ik met leuke collega's werk! Ach kan altijd nog veel achter de computer doen. Wie zich verveelt vannacht je hebt kans dat ik nog wel even online kom!

Liefs Ylona

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames,

Ik zit nog even mee te gluren met jullie. Heel veel succes met mikken dames! Ik blijf meelezen!

Liefs Kari

11. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Nou hier een k*t ochtend! Waren een heleboel eitjes te zien maar niet 1 die echt aan het groeien was! grootste was 6 mm.MOet nu vrijdag terug komen maar heb niet echt meer hoop dat het deze maand nog gaat gebeuren.

word ik verdorie 2 jaar geleden zwanger van een minimale aanraking en nu wil het niet lukken. Voel me echt k*t. Ga nu maar eerst proberen te slapen.

Jullie een fijne dag gewenst!

Liefs Ylona

12. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ylona, Sjors en Loopy: SUCCES met de insems!

@Ylona de moed niet verliezen he...

13. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Dat is balen ylona.. echt kut voor je! Wat is eigenlijk de oorzaak dat je eitjes niet willen groeien als ik vragen mag? Het is inderdaad heel oneerlijk verdeeld! Maar ik blijf voor je duimen..
    Nouja hoop dat je toch een beetje kan slapen! Sterkte!
    Dankje Sens! Hoe gaat het met jou?

14. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Zit op de wachtbank Sjors...:sad: haha wat een ramp. Ben al een paar dagen misselijk en buikpijn en heeeeeeeeeeeeeeel erg prikkelbaar...zal de pregnyl zijn schat ik zo in...;)

15. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

@ alle insemineerders: hebben jullie ook last van geel dik slijm de dag erna? (sorry voor de details..)

16. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hoe groeien de eitjes bij jou Sens? Ik ben net wakker en ben gewoon boos op mijn eigen lichaam. Waarom groeien ze niet? grrrrrrr

17. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ylona een klein beetje geduld he. Ik zat aan de Clomid he en had op dag 10 al een flink ei....met pregnyl is dat ei vorige week vrijdag avond gesprongen een paar uur na mijn IUI....

@sjors: ik ken het niet en klinkt ook raar :(:

18. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja mijn lichaam is ook raar :s nouja ik wacht het wel af..

19. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    idd sjors kijk het gewoon even aan...sterkte meis...

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sjors ik ken t niet, ik verloor na de insemi's alleen maar slijm haha terwijl ik daarvoor geen slijm had.

Deel Deze Pagina