Ja het is nu ook weer gewoon slijm van dat rekbare, toch een teken van je vruchtbare dagen. Dat gelige was maar 1 keer. Dus het zal wel goed zijn..
@sjors, ik herken het wel, zal wel normaal zijn dan toch? @ylona: frustrerend he, vorig jaar werd ik zwanger door condooms heen en nu zit ik ook alweer een aantal rondes te modderen @sens: heb je iemand om op af te reageren? anders kom je hier af en toe maar lekker schelden hoor ik had vandaag een smilie op mijn digitale test! donor is dus toch maar even op de koffie gekomen hij komt donderdag sowieso nog es. het grote wachten gaat weer beginnen
Pfff ik lig op de bank met een amandelontsteking. Heel leuk het zwanger zijn, maar de kwaaltjes hahaha
ik ook! als ik een lief gezond babietje krijg wil ik wel 9 maanden ziek zwak en misselijk zijn, 15 keer plassen snachts en dikke enkels krijgen! oh nee die had ik al
ze hebben een echo van het hart gemaakt, een ECG, bloeddruk gemeten en geluisterd met de stethoscoop (moest 3 keer in mijn halve nakie ) maar ze hebben niks raars gevonden. mijn kleine Bas* had meerdere hartafwijkingen en ze wilden weten of ik wel normaal ben... (ja kop hem maar in hihihi )
Hey Loopy wat een goed nieuws! Kan je met een gerust (en goed) hart verder voor een brusje voor Bas, Sjors heb jij al een positieve ovulatietest? Vanavond weer insemineren toch? Liefs Ylona
Super Loopy! Goed nieuws! Haha nee hoor meiden ik ben de zwangerschap veels te lief, maar zo nu en dan als je pijn heb mag je best klagen toch
loopy@ zeker goed nieuws, op naar een brusje he? Hier een ronde overslaan en daarna weer met volle moed de 5e ronde in. Bamjolan@ nog gefeliciteerd. XXX Gusam
Nee ylona nog steeds niet positief helaas, maar ik laat hem toch maar komen vanavond, misschien kan hij vrijdag nog een keer.. Zo niet maar weer het beste hopen.. Volgens mijn banner is vandaag wel de meest vruchtbare dag, maar dat zou zijn als mijn cylus 28 dagen is..
Jammer Sjors maar gelukkig kunnen zaadjes ook overleven. Gusam sla je deze ronde over? Hier straks de laatste nachtdienst! Gelukkig. Liefs Ylona
ja ik sla deze ronde over heb nu teveel stress op het moment, en dat is ook niet goed voor de kleine. XXX Gusam
@gusam: gelijk heb je als het niet goed voelt niet doen... @loopy: Jij? Normaal? maar wel fijn dat er niets mis is...ik ben 5 jaar geleden ook gecontroleerd op erfelijke hartafwijkingen vanwege mijn vader...ik ben wat dat betreft ook normaal haha...nu nog afwachten wat remy had....