Jeetje ylona wat een gedoe.. Balen zeg! Maar hopelijk weet je dinsdag meer.. Tja luckie en sens mannen.. Soms denk ik misschien moet ik maar gewoon lesbisch worden, lijkt me helemaal niet zo gek als je bijv. naar The L-Word kijkt hihi. Alleen is dat niet echt de realiteit denk ik ( of wel Bamjolan? )
@Ylona: He meis wat ontzettend vervelend zo. Maar nu wel duidelijkheid en dan maar meteen naar de volgende cylcus...al blijft het balen gewoon. @sjors: ja neem een pil en je bent lesbisch? hihi nee zo werkt het niet meis
Ladies ik heb mijn ei gevonden! Cyclus blijkt dus 30 dagen ipv 28 dagen.. Heb mijn donor gesmst of hij nog een keer kan vanavond.. Denk het eigenlijk niet want hij gaat op vakantie maar ff afwachten..
spanend! ik hoop dat hij kan ik had gisteren mijn ei (donderdag) en donor is geweest op maandag, dinsdag en donderdag. ben benieuwd!
ow wat spannend allemaal weer meiden. Soms ben ik wel jaloers...ik heb maar 1 kansje per maand...zucht....
Spannend meiden! Sjors, ik hoop dat je donor nog een gaatje kan vinden Sens, is er niemand in je omgeving die donor zou willen zijn? Ik ben ook begonnen met IUI's bij een kliniek, maar dit werkte niet (bij mij) en toen ben ik overgestapt naar een donor. Liefs Kari
Helaas, hij kan niet, dat dacht ik al.. Nouja fingers crossed dan maar, volgende maand gaat ook over dus dan wordt het pas september..
Klopt zat ik ook al een te denken, haha.. Alleen alle andere voorspellingen zeggen dat het een meisje zou worden
Als september klopt, maakt het geslacht niet uit 8) Ik hoop echt voor je mee.. moet enorm frustrerend zijn als je moet overslaan vanwege onbeschikbaarheid van de donor, maar dat is een risico dat we er bij nemen natuurlijk..
Yup, ik kan niet van hem verlangen dat hij zijn leven aan mij aanpast, ik ben al zo blij dat hij dit voor mij wil doen, dat ik nog wel een maandje voor lief neem.. En het geslacht maakt me inderdaad niks uit, als het maar lukt. Ik ben altijd bang dat hij afhaakt dat heb ik hem ook gezegd, maar hij garandeerd me dat hij dat niet zal doen, dus dan ben ik er ook gerust op.. Mijn tijd komt nog wel, daar geloof ik gewoon in.. En die van jullie ook! Kan jouw donor ook wel eens niet luckie?
De mijne is net terug van vakantie, dus is alweer beschikbaar voor deze ronde. Tot dusver is hij er altijd voor me geweest, maar inderdaad, ze kunnen hun leven niet naar ons schikken natuurlijk .. al doen ze zo hun best
Hallooo daar! Ik was eens aan het rondneuzen voor info over het bamschap..en toen kwam ik hier terecht! Ik zal me even kort voorstellen, ik ben 'Desert', das niet mijn echte naam, maar dat is even uit zelfbescherming, tot ik precies weet hoe en wat enzenz..Anyway, ik ben 32 jaar, alweer bijna 33! Ik woon samen met mijn lieve hond en werk in de zorg! Na een heel wild leven met uuh veel mannen, korte relaties, mislukte relaties...kreeg ik in 2006 diagnose baarmoederhals kanker, alles is inmiddels wel weer goed hoor, maar je gaat toch meer nadenken over het leven en wat ik nu eigenlijk wil.. En dat is een kindje, nu wil ik dit ook alleen gaan doen, niet omdat ik geen relatie wil, maar meer om het feit dat ik geen normale vent kan vinden Het zal zeker nog een half jaar duren voor ik echt kan 'beginnen' meer om het feit dat ik medicatie slik voor mijn bloeddruk die schadelijk is voor een kindje en dat moet eerst goed uit mijn bloed zijn.. In dat half jaar wil ik dan ook stoppen met roken, sporten en gezond worden! Nu vraag ik me af he, die donoren, op wat voor soort pagina's moet ik zoeken? Alvast bedankt voor jullie antwoord en meteen mijn excuses voor het lange verhaal
Hallo Desert! Welkom hier! Hier hetzelfde verhaal, nooit de juiste kerel tegengekomen, en ja... dan maar alleen, want als je op een leuke man moet gaan zitten wachten.. tja Moeding en leuk van je dat je deze stap gaat nemen. Ik heb er nooit spijt van gehad! Ik ben in 2006 begonnen bij een kliniek, heb 4 IUI's gehad, maar werd niet zwanger. Eind 2006 ben ik met een "bekende"donor in zee gegaan en was hier de eerste keer al zwanger van. Het ligt er een beetje aan wat je wilt, wil je de donor een rol in het leven van je kindje laten spelen? Daar moet je een beetje over na denken. Je moet het even aan Loopy vragen, zij weet er veel van! Liefs en veel succes! Kari
Hai Kari, wat leuk dat je reageerd! Soms heb ik wel t idee dat ik de enige ben hoor...al mijn vriendinnen zijn al moeder en ik ben de oudste van het stel he..is natuurlijk wel makkelijk want moi wil wel oppassen Ze proberen me te pas en te onpas te koppelen aan mannen waarvan ik denk, neeeeeeeeee niet hij! Ik heb er wel over nagedacht hoor, mja dat is weer heel dubbel, aan de ene kant wil ik een bekende donor, mja waar vind je die? En aan de andere kant denk ik, met een onbekende donor... Wat ik me afvroeg, worden die behandelingen bij de zaadbank enzo vergoed? Want dat kon ik dus niet vinden op internet... Ik zal Loopy wel een pb sturen....misschien dat zij meer weet! Iig Thanks! kus
Welkom Desert. Moedig hoor welcome to the club . Ik kan alleen voor een kliniek spreken. Daar worden de behandelingen vergoed behalve eenmalige kosten voor het matchen met een "anonieme"donor. Als je er meer van wilt weten van deze kant van bamschap stuur me maar een pb. Groetjes en succes! Ik ben ook gestopt met roken en gaan sporten e.d. Je leven gaat toch overhoop al helemaal als er een kleintje komt :smile:. Suc6!
Hoi Desert welkom! Leuk weer eentje erbij. Gelukkig ben je er weer bovenop! Dat moet een heftige tijd geweest zijn? Je zit hier goed voor de info, ik ben er ook pas sinds kort mee bezig maar heb veel steun gehad aan dit forum. Inderdaad loopy weet er veel vanaf. Ik doe alles buiten de zaadbank om dus zulke dingen kan ik je niet vertellen. Waar je een donor kunt vinden is bijvoorbeeld op www.verlangennaareenkind.nl je kunt dan bij de oproepen kijken. Succes en als je nog meer wilt weten, wij zijn er hier voor je