Ooh wat een prachtig kindje! Lucky ik duim ook mee! Ja ik heb gister een "spoed" echo gehad ivm bloedverlies gister. Ik schrok me de rambam, was echt heel bang maar het hartje klopte gelukkig en t was zelfs al een stuk gegroeid! Maar ben nog wel erg bang hoor, had vanmorgen ook een zeurderige buikpijn. Woensdag weer een echo.
Tjee jolan dat klinkt nog niet helemaal wat het moet zijn...duimen draaien hier hoor...moet blijven zitten en gewoon lekker doorgroeien! Luckie...dikke knuffel meis!
Dankuwel meisjes, jullie steun elke maand doet toch wel goed! bamjolan, ik duim mee voor woensdag! Dat klein kindje maar lekker warm bij de mama blijft zitten!
Misschienmama: 14 augustus Sens: 20 augustus Sjors82: 27 augustus Loopy: 30 augustus luckie: 1 september Gusam: 4 september
Hee wat jammer Luckie! Op naar de volgende ronde ! Enne, Bamjolan, gatsie wat eng gisteren van die spoedecho! Wel fijn dat alles goed is en dat het een stuk gegroeid is! Hou je daar aan vast. Die zeurderige buikpijn had ik ook heel erg. Zelfs nog toen ik al 7 weken zwanger was. Ik maakte me hier erg veel zorgen over, en heb toen met 9 weken ook een echo gehad. Ik had zoveel menstruatie krampen, dat ik echt dacht dat elk moment het vruchtje door de krampen naar buiten gewerkt zou worden. Mijn huisarts stelde me echter gerust en vertelde dat dit kwam door de groei van mijn baarmoeder. Dit kon wel eens tot 12 weken duren. Tja, de ene zwangerschap is de andere niet. Met 12 weken was het ook ineens weg! Hoop dat ik je zo een beetje gerust kan stellen! Mijn vriendin heeft trouwens tot en met haar 3e maand nog bloedingen gehad en niet zo weinig ook, maar de kleine was helemaal gezond! Liefs Kari
Ik heb geen bloed of rozige afscheiding meer gezien, pff. Morgne idd de echo, de 2e, ben ook erg benieuwd. Gelukkig gaat een van mn beste vriendinnen weer mee!
ow dat klinkt al heel positief Jolan...nou hopen dat het idd met een sisser en de schrik afloopt...pfiewww ik ken het gevoel zeg maar...maar dat liep minder goed af
Bamjolan, lees nog even het verhaal van Kari en probeer positief te blijven tot je morgen meer weet... dikke knuf!
Sterkte vandaag Jolan....hopelijk weet je snel meer...en is het goed nieuws! Duim duim duim duim duim....
ik duim ook voor je jolan! een paar dagen geleden klopte het hartje goed en was je vruchtje goed gegroeid toch? hoop houden hoor! alles komt goed! je krijgt een heel lief mooi kindje!