BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sjonge die tikfouten van mij ook

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hier zit ik ook weer op het wachtbankje! Dinsdag en vanochtend geinsemineerd! Ik heb een goed gevoel erover! Zitten er meerdere op dezelfde NOD of niet? Ik rond 26 augustus!

Liefs Ylona

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ja ik! 29 augustus! ik krijg vanavond nog een 'shot'

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Spannend loopy! IK ga hard voor je duimen! Wat denken jullie? Moet ik zaterdag nog een keer insemineren? Maandag was mijn ei 20mm of zou hij al gesprongen zijn? Ik dnek dat ik morgen ga bellen of ik een controle echo kan krijgen om te zien of hij al gesprongen is. ben benieuwd of ze dat doen.

Liefs Ylona

5. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ylona temp je niet? Anders kun je zien of er al een eisprong geweest is.

Ik kom bij jullie op het wachtbankje zitten. Had een mooi ei van 21,5mm en ook nog pregnyl laten zetten voor de zekerheid. Als het niet raak is word ik ook een spuitjunkie en ga ok over van de clomid op gonal f.

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Spannend Sens! Ik wou dat ik ook pregnyl zou krijgen maar helaas!

Zitten we samen op het wachtbankje!

Go for it girls

Liefs Ylona

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Voor alle dames op het wachtbankje, heel veel succes en ik duim voor jullie!

8. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik ga voor jullie duimen dames!

Desert, hoe is het eigenlijk met jou?

9. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Sens en Ylona, ik kom bij jullie zitten :D mijn NOD is de 27ste. Ik kan er niks over zeggen, of ik er een goed gevoel bij heb of niet, ik weet het niet het is gewoon maar weer afwachten.. Jullie ook allemaal suc7! ;)

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    even opschuiven girls, ik wil ook op de bank (en ik heb een dikke kont) Mijn NOD is 29 aug!

Gisteren had ik weer een positieve ovu-test en heb ik 's avonds geinsemineerd

@Desert: hoe is het meis?

11. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Volgens de gyn was het dit keer ook niet nodig pregnyl te zetten...maar ik wilde zekerheid en dus kreeg ik pregnyl en zekerheid heb ik nu echt. Vandaag was de temp idd gestegen dus mijn eisprong is tussen gisteren middag 5 uur en vanochtend 7 uur geweest. Alles was dus optimaal op het te laten lukken ;) nu nog een goed eitje wat op mijn leeftijd toch ietsje meer geluk nodig heeft helaas....

Wel druk hier op het bankje...moeten er volgende maand minder zitten hoor ;)

12. misschiemmama

11 jul 2008
    8
    0
    0
    wetenschapper
    haha, het lijkt wel of jullie elkaars cyclus op elkaar afgestemd hebben! :D

@ bamjolan: hoe lang duurde het voordat je zwangerschapstest overtuigend gestreepd was? Ik heb woensdag natuurlijk getest, maar was zo'n miniscuul streepje, dus wil zondag denk ik nog 1 poging wagen. Ik heb die tests van sensitest, die zijn toch wel ok?

13. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    spannend Sens! Ik heb vanochtend nog gebeld naar de afdeling fertiliteit en een echo zou wel kunnen maar niet vandaag! De hele wachtkamer zat namelijk vol. Ik moet maar een LH test gaan doen. Als die nu negatief zou zijn dan heb ik mijn eisprong gehad toch? Dinsdag was ie namelijk bijna positief! Dinsdag en woensdag had ik ook iedere x steekjes onder in mijn buik. Ik hoop dus op een nega test! Raar he hihi. En dan op naar 27 augustus en dan graag een positest!

Liefs Ylona

14. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Jammer Ylona dat je geen echo kon krijgen. Een ovutest zou idd nu af moeten nemen na eisprong.

Haha misschienmama dat we allemaal op elkaar afstemmen...kunnen we allemaal tegelijk feestje vieren als we allemaal tegelijk zwanger zijn ;)

Ik had gisteren ook veel buikpijn maar nu is alles zo goed als weg...gelukkig

15. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    hmmm geen positieve ovulatietest maar ook niet helemaal negatief. Mijn donor toch maar even mailen of hij morgen nog een keer kan! En morgen nog maar een keer testen. En anders ga ik maandag langs in het ziekenhuis voor een echo. Ik snap ook nooit wat van die ovulatietesten!

Liefs ylona

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ylona, misschien moet je ook de digitale ovu-testen eens proberen. ik vind het superduidelijk: een rondje is niet positief en een smilie is wél positief

17. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    ja hij is nu ook niet positief maar het bljift zo'n onzekerheid! Heb mijn donor gemaild of hij morgn nog een keer zou kunnen. Dan moet het echt genoeg zijn lijkt mij!

hoe is het bij de rest?

Liefs Ylona

18. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    ah probeer hier een beetje bij te komen van alle stress van de week...pffft ik was echt bang dat ik het al op moest geven....en mijn insem is iig op tijd...

Ylona kijk anders eens op sensitest daar wordt de LH piek uitgelegd. Het is niet zo dat je vandaag eisprong hebt en een LH piek en het hormoon LH meteen ook weer uit je lichaam is....

19. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ja das waar maar ik ben zo bang dat ik hem mis! Ik denk dat mijn eisprong dinsdag is geweest. Had toen ook wat bloed in de ochtend (en daarna niet meer), maar wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen! Morgen kan mijn donor wel, kwaad kan het nooit toch?/

Liefs Ylona

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Nee kwaad kan het zeker niet Ylona....

Deel Deze Pagina