Hoi hoi, Ik ben Anita en 36 weken zwanger vandaag van mijn eerste. Ik ben 40 en BAM. Groetjes en allemaal veel succes en geluk..
Nope..nu enkel nog maar 1 streepje...ik denk dat ik dus een hele vroege heb gehad. De volgende keer ga ik testen vanaf de 5e dag van de menstruatie.
Hè, wat vervelend zeg!. Maar het zou idd kunnen dat je een vroege had omdat je ook wat kortere cycli hebt. Nou succes in de volgende ronde liefs
@Anita: welkom! ik ben Loopy, 34 (word in april 35) en moeder van een vlinderkindje Bas en probeer de BAM te worden van een lief broertje of zusje nou ja een stout broertje of zusje mag ook, als het maar gezond is
Nope..volgens mij heb ik een hele vroege eisprong...ben vanaf 9 dagen aan het testen, had toen 4 dagen een vage streep daarna niks meer.
ik ga denk ik vanavond met de ovutesten beginnen. heb mijn donor voorlopig 'besteld' op 13, 15 en 17 januari
Hoi, Dank je. Ik hoop dat je snel succes mag boeken Loopy. Ja, als het maar gezond is toch! En gelukkig wordt! Maar daar moeten wij mama's ons best voor doen. Groetjes
Bij deze Loopy! wat spannend zeg! Ik duim zeker voor je. [-o< Zaterdag en maandag of dinsdag gaan mijn donor en ik aan de slag. Ik verwacht dat mijn ei dze maand wat later komt dan de banner voorspelt.