BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ylona, proficiat meid! Geniet ervan!

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ylona, meid wat gaaf! Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

Liefs Kari

3. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ja ik ga er zeker van genieten!

Ik denk dus wel dat het een innestelingsbloeding was! Ik ga lekker rustig aan doen en ben blij dat ik volgende week 3 week vakantie heb. Mijn werk is natuurlijk best zwaar dus ga ik het rustig aan doen!

Liefs Ylona

4. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Gebebiciteerd Ylona!

Tja hier temp nu echt naar beneden. Heb ook al ongykrampen...en voel me niet zwanger...(ergens diep in je weet je dat namelijk al)...en ik ben al bezig om me voor te bereiden op het spuiten van de week. Het was sowieso een waardeloze cyclus met een eisprong op dag 21....naja ik hoop op 2 mooie eitjes met gonal-f. We will see...

Loopy ben jij de volgende?

5. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Fantasties nieuw Ylona, proficiat! Geniet er van! :D

@Sjors, hou de moed er in, wie weet ben je de volgende wel, ik duim zeker mee voor je!

@Sens, ook voor jou heel veel sterkte gewenst! x

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ooh Sens, nee wat sh**t! :(
    *Knuf*

7. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Thx Jolan :cry: soms om zo moedeloos van te worden en weer te kracht te vinden door te gaan :( wetende dat je zwanger kunt raken maar het lukt maar niet....

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Kan ik me voorstellen Sens, het is ook allemaal niet niks, en ook niet om het steeds weer te moeten verwerken in je uppie.
    Natuurlijk zijn er wel mensen om je heen die je steunen, maar uiteindelijk ben jij degene die overal de kracht weer vandaan moet halen.
    Ik ga héél hard voor je duimen, dat je heel snel die positieve test mag hebben!

9. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ik hoop het ook....ik ga gewoon op de pendel vertrouwen wowwww ;).
    Als deze poging mislukt ga ik eerst ff pauze houden...ff op vakantie...ff eruit...ff aan andere dingen denken. Tenminste dat zijn de plannen nu :smile:

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Even lekker bijtanken kan ook goed doen! :D

11. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Net het zelfde hier Sens, na de volgende poging een pauzetje... het is toch zwaar he allemaal!

veel sterkte meid!

x

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Gefeliciteerd Ylona!

@de meiden op het wachtbankje, ik duim nog steeds hoor!
    @ voor de meiden waarbij het deze ronde niet gelukt is..ik denk aan jullie en brand kaarsjes! Op naar de volgende ronde!

@sens, wanneer gaan we? Ken ik mijn koffers al pakken? :)

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    mag ik ook mee op vakantie? ik ben moe! 8)

@Sens: ik blijf voor je duimen hoor! Het is voor iedereen vervelend als het een ronde niet is gelukt maar ik kan me bij jou voorstellen dat je er moedeloos van wordt... je bent geen 20 meer! Ik heb die leeftijdsdruk al, dus bij jou zal het wel helemaal erg zijn :(

Ik duim ook voor iedereen hoor! heel hard!

14. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    OKTOBER! hihi :). Loopy je mag mee hoor :smile:. Spannend voor je de komende dagen meis...de duimen draaien!

En als ik er nu al aan denk een maandje rust te nemen ga ik al steigeren...nou ja nog maar even afwachten.

En ja Loopy de druk is GIGA! Zeker nu met Remy een half jaar "verloren" klinkt zo raar maar feitelijk is het wel zo.

15. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat een onwerkelijk gevoel geeft dit zeg! Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ik heb het al aan meerdere mensen laten weten: mijn ouders, mijn zus, mijn vriendinnetjes en iedereen reageert zo leuk! het voelt allemaal zo goed!
    Ik ben nu wel bekaf. Ik moest om 03:00 plassen en heb daarna wakker gelegen tot 06:00. Toch daarna nog geslapen tot 09:00. Het bleef maar door mijn hoofd malen:"IK BEN ZWANGER!" Meiden ik ben zo gelukkig!

Het roseverlies is nog niet helemaal over maar maak me er niet zo druk over, het voelt gewoon goed en dat had ik mijn vorige zwangerschap niet.Hoop dus dat dat een goed teken is. Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor 25 september! Ik ga volgende week 3 week op vakantie dus ik dacht dan kan ik dat beter alvast hebben gedaan! Ik ben dan als het goed is iets meer dan 8 week zwanger.

zoals jullie lezen ga ik dus volgende week op vakantie voor 3 week. Ik ga kamperen dus ik zal dan niet op het forum zijn. Wel jammer omdat ik jullie dan niet zo op de hoogte kan houden en ik niet kan lezen hoe het met jullie gaat! Maar daarna zal ik weer helemaal bijlezen!
    Vooalsnog ben ik er deze week gewoon nog

Liefs Ylona

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    meis, geniet van je vakantie! lekker veel uitrusten en zet je tent niet te ver van het toiletgebouw! :)

ps: volgend jaar ga je met je kindje op vakantie!

17. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Oh Ylona, wat leuk zeg!

En precies, volgend jaar met je kindje!

Ik ben net terug met mijn dochtertje van een weekje Italie. We zijn heen gevlogen en terug meegereden met iemand. We stonden ook op een camping, in een stacaravan. Zo leuk! Ze heeft het heel leuk gehad, al die aandacht van die kindertjes, ze moet echt afkicken nu..... Zwemmen vindt ze ook heel leuk, als ze het zwembad alleen al zag begon ze helemaal te gillen van blijdschap. Echt, als moeder voel je je ook zo goed als zij het zo naar haar zin heeft!

Geniet ook nog maar even van de rust, want dat is straks afgelopen. Maar ik zou dit niet meer willen missen!

Liefs en veel plezier op vakantie!

Kari

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @Kari: zo te horen een topvakantie! (heb stiekem ook de foto's begluurd!) helemaal leuk!

19. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    @ Ylona, supper meid! Geniet van je vakantie en geniet maar volledig van je zwangerschap! Je verdiend het! Net als alle meiden hier vind ik! :D

@Kari, fantasties dat je zo een goede vakantie achter de rug hebt! daar knap je helemaal van op he!

x

20. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Klinkt helemaal goed Kari! Ik kan ook bijna niet meer wachten!

Meiden kom op! Ik strooi hier wat HCG neer!

Liefs Ylona

Deel Deze Pagina