ohja een vrije dag is atlijd leuk, heb er morgen ook 1tje. kan het wel gebruiken, beetje rust en zinnen verzetten! maarja, wedden dat ik mezelf dan weer in een babywinkeltje tref... het duurd me allemaal zo lang! x
Hier helaas ook nog geen goed nieuws om de boel wat op te fleuren.. die laatste wachtdagen duren toch steeds het langst he
Het duurt hier ook vreselijk lang hier ook nog geen rood hoor...bah bah... Nou luckie alle hoop is op jou gevestigd Zullen we morgen maar gaan shoppen shy? Vast ook errug goed om mezelf nu ff te verwennen met allemaal onzinnige dingen
Ja shoppen lijkt me zalig! En als ik zo loop te nixen krijg ik steeds zin in verschillend snoepgoed... ijsjes, lolly's, chocolade! niet goed voor de lijn dat wachten Ohja, zo meteen heb ik pauze op het werk en ga ik mn bolletjes wol en hakpen halen... daar start ik dan deze avond ook mee x
Loopy, voor jou, maar ook voor de anderen, bij de vruchtbaarheidbehandelingen las ik dit, maar ik las het vannochtend zelf ook in de krant: http://www.depers.nl/UserFiles/File/De% ... 202008.pdf doorscrollen tot pagina 12!
Ik heb het artikel mee genomen voor in mijn bam boekje! Ik schrijf een boekje met al mijn ervaringen enzo! Liefs Ylona
Wat leuk! Ik hou ook zo'n soort boekje bij Sinds gisteren een beetje bloedverlies.. vreemd, normaal gezien ben ik heel erg stipt wat betreft ongesteld worden en is het ook ineens in 1 keer daar, niet zo aankondigend zoals nu
Loopy kun je echt niet zwanger zijn? Een negatieve test voor je NOD is altijd vals he, omdat ie altijd nog posi kan worden en met een posi test is dat hetzelfde.
ik denk het niet hoor, mijn temperatuur is alweer aan het zakken... http://www.fertilityfriend.com/home/1c22ac
ah hier al wel rood iig :smile: gelukkig... Nou loopy en luckie ik duim voor jullie...hier is temp ook heel laag geworden...en meteen bij opstaan rood... Zondag de eerste spuit wel spannend...
ik hoop dat het gauw komt. kan ik morgen met een gerust hart een wijntje drinken bij de barbecue. ik zit al op dag 15 dpo! lekker sens, dag 1, een nieuw begin! jolan hoe is het vandaag shyness, is de postbode al geweest?
Nog geen postbode gezien Loopy, België is dan ook een hele eind he @ Sens, ik duim mee voor deze keer voor jou! Ja Jolan, hoe gaat het met jou nu? Genoeg aan het rusten toch? x