BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by loopy, Dec 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luckie

luckie Actief lid

Mar 14, 2008
    144
    0
    0
    BE
    :p de eerste drie maanden zijn alweer bijna voorbij!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Gelukkig wel!
    Al opperde de gyn geen 13 weken maar 16 weken miskraam risico :| beetje vreemd.

3. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ja super Jolan! Hoop dat alles goed blijft gaan terug!

Denken jullie vandaag een beetje aan mij? om 17u heb ik mijn 3e ZI poging!

x

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    *Duimduim*

5. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik duim vandaag voor iedereen!

(ook een beetje voor mezelf want ik moet aan het werk en heb maandagmorgenblues)

6. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    duim duim mee...en zing een blues liedje voor loopy ;)

7. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ja die maandagen toch he... ze zijn ook niet voor mij weggelegd!

Ik heb me morgen een dagje vrijgenomen zodat ik wat kan bekomen van de ZI.

Bedankt voor alle steun he meiden!

x

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Lieve meiden, fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat.
    Ik heb besloten even wat afstand te nemen van het forum. Misschien klinkt het egoistisch, maar het doet me teveel pijn om jullie allemaal zwanger te zien worden. Ik ben er te veel mee bezig, en dat is niet goed. Ik merk dat als ik niet op het forum ben ik het beter los kan laten en dat de tijd dan sneller gaat omdat ik gewoon met de allerdaagse dingen bezig ben. Ik hoop dat jullie me begrijpen..
    Ik zal nog wel af en toe komen spieken hoor, want anders ga ik jullie toch missen.. ;)
    Ik wens iedereen heel veel succes, en tot ziens!

9. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    heel veel sterkte lieve sjors, hopelijk ben je snel zwanger! (we hebben deze maand 1 zwangere, maar volgende maand hoop ik dat er meer dames zwanger zijn!)

10. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    tja Sjors ken het gevoel..iedere keer bij weer een zwangere blijf je voor je gevoel achter. En dan van "wanneer ben ik eens een keer aan de beurt?". Het is in ieders geval niet egoistisch hoor! Ik heb ook dagen dat ik hier ff niet of nauwelijks kom. Ik denk dat het normale menselijke gevoelens/reacties zijn toch?
    Hopelijk ben je snel zwanger nu je er minder mee bezig bent!

11. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ja meiden, het zit e weeral op... nu is het afwachten he!

@Sjors, heel veel sterkte meid, hoop dat je snel zwanger mag zijn!

12. luckie

luckie Actief lid

Mar 14, 2008
    144
    0
    0
    BE
    De duimkes gaan naar boven hier! :p

13. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @Shy: de duimen draaien meis

@jolan: hoe was het bij de VK? Hopelijk goed....

14. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    dames, ik zit met een vraagstuk...

ik ben zoekende naar een andere donor. nu heb ik een vriendje net wie ik af en toe ... eh ... ochtendgymnastiek doe :p (we houden het netjes)

nu heb ik hem gevraagd of hij me wil bevruchten. en dan via de natuurlijke weg. hem lijkt dat super (houdt niet van gekluns met condooms). Ik heb hem al 3 keer gezegd dat ik niet aan de pil ben en dat ik dan zwanger kan raken, en ik een bAM-moeder wil zijn. Van een relatie is geen sprake. Hij blijft zeggen dat hij wel wil. Maar toch ben ik bang dat hij zich misbruikt zal voelen en dat wil ik niet.

wat zal ik doen....

15. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Tjee lastig Loopy. Weet je ik heb dit soort zaken ook eerst overwogen toen ik er aan begon en ik heb uiteindelijk voor een onbekende donor gekozen. Juist net als met hem heb je een bepaalde betrokkenheid (trouwens wel lekker wat gymnastiek ik weet al niet meer hoe het moet :( en zat die optie ook te overwegen maar dat terzijde ;)).
    Zal hij stel dat je zwanger raakt zich niet TE betrokken bij het kind gaan raken? Of heb je daar geen bezwaar tegen? Ga je een donorcontract afsluiten met hem? Zo ja leg het contract hem eens voor en kijk hoe hij reageeert. Lastig hoor Loopy...ene kant weet je nu ook wat voor vlees je in de kuip hebt...

16. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik zou er geen moeite mee hebben als mijn kindje een vader op afstand heeft. helemaal niet zelfs.

waar ik me nog het meest zorgen om maak is dat hij zich bedrogen of gebruikt zal voelen als ik ineens zwanger ben (terwijl ik het echt meerdere keren heb verteld)

mannen kunnen meestal niet vrijen en denken tegelijk he :)

17. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Hahaha ja leuk dat denken....

Maar euh houd er rekening mee dat jouw leven ineens best ook heel anders kan gaan lopen he...
    Misschien krijg je nog wel een relatie...mss ga je dan ook wel verhuizen...alles is mogelijk...

Als het geen probleem is...gewoon doen en gaan ervoor!

18. luckie

luckie Actief lid

Mar 14, 2008
    144
    0
    0
    BE
    Mmm moeilijk. Ik denk dat je hem inderdaad zoals sens zegt, heel duidelijk zal moeten stellen dat er zaken kunnen gebeuren zoals een verhuis/relatie maar dat hij ook wel eens een nieuwe relatie zou kunnen aangaan en dat het dan niet altijd even makkelijk is, als hij net een kindje bij iemand anders heeft.

Voor jezelf ook echt goed overwegen of je werkelijk een papa in de buurt wil hebben die (al lijkt het nu misschien onmogelijk) wel eens moeilijk zou kunnen doen.

Ik weet niet wat/hoelang jullie band is, ik probeer me enkel voor geest te halen wat er allemaal zou kunnen gebeuren. De reden waarom ik BAM-mam wil worden, is omdat ik garantie wil dat niemand mijn kleintje in een omgangsregeling zal kunnen steken en ook al lijkt het me soms aantrekkelijk om met een vriend voor een kindje te gaan, wanneer ik aan eventuele gevolgen denk, is dat plan snel van tafel..

19. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ja luckie, dat soort dingen spoken ook door mijn hoofd. ik ga denk ik toch maar een contract voorstellen. dan hebben we het er zeker weten goed over gehad

20. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ah Luckie ik ken die twijfels ook...er speelt nog een ex vriendje op de achtergrond...gaan we er nog voor of niet samen (iemand met bindingsangst :sad:)...tja en dan midden in het traject waarin ik nu zit...zucht...soms denk ik..ik word gek van alles...maar nee mijn wens staat zo steevast...zolang er niets zeker is...ga ik er zelf voor! En op deze manier zal er nooit iemand tss mij en een eventueel beebje komen....ow heb er zo een zin in van mij mag het dit keer raak zijn :smile:.
    Maar goed plan Loopy....go go go girl!

Share This Page