Loooooopyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Spannund! Zet 'm op hè? Enne..... veel randjesfietsen maar nadat ze zwemmen ! Ik heb het zo'n keer of 3 achter elkaar gedaan, pfffff. Maar wel raak. Succes, Kari
Hoi meiden, dacht ik laat weer even van me horen. Ik ben er de komende weken wat minder omdat mijn laptop voor minstens drie weken naar de maak is (mijn zoon had hem laten vallen ) en ik mijn mail dus op mijn werk moet checken. Ik zal dus minder vlot reageren. De inseminatie van zaterdag werd verschoven naar zondagochtend en dat kwam goed uit want zondag avond was de ovutest superpositief. Voor de zekerheid hebben we er maandagavond nog een inseminatie tegen aan gegooid. Mijn eisprong is dus net geweest of moet vandaag nog komen. Ik heb het wel wat voelen rommelen, maar niet zo pijnlijk als gewoonlijk omdat ik onder de pijnstillers zit. (Ik ben erg ziek geweest en heb nog vreselijk veel hoofdpijn) Il raad die ovutesten echt aan want nu blijkt weer dat mijn eisprong niet netjes op dag 14 zit in een cyclus van 28 dagen. Ik kan nu gerichter mikken. Nu hopen dat de zwemmers op de juiste route zitten en kennis maken maken met mijn eitje. Over twee weken weten we meer. [-o< Hoe is het nu verder met jullie allemaal? veel liefs...
Hoi Salsera, wat spannend zeg! Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent en NIET ongesteld wordt! Probeer niet teveel op symptonen te letten. De 2 weken na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie waren gewoon hetzelfde, ook toen ik zwanger was. Maar soms had ik meer symptonen toen ik niet zwanger was dan toen het wel zo was. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden! Succes! P.S. Loopy, jij heb toch ook alweer geinsemineerd? Goed "geschoten" denk je qua timing? Kari
er komen weer spannende tijden aan he zijn er hier trouwens ook BAMmers die met hun donor op de natuurlijke manier proberen zwanger te worden? mijn moeder stelde voor dat als het na een poos nog niet is gelukt dat mijn donor toch maar eens moest blijven logeren hahaha wel maf om dat uit de mond van je moeder te horen hoor hahahahahaha
Loopy, ik ook maar volgens mij wist je dat al..... Was ook in 1x raak trouwens, maar werd een miskraam. Daarna direct weer en weer zwanger. Had daarvoor 3 inseminaties bij de bank met de "s" en toen 3 x NIET zwanger. Volgens mij is de natuurlijke weg ook de beste! En nog lekker ook toch?
ik ben een groot voorstander van lekker honkeponken maar ik wil de vriendschap met mijn donor niet op het spel zetten. bovendien zie ik hem ook 'gewoon' elke week ...
Hoi allen, Ik zal zeker NIET meer letten op symptomen want mijn lijf (geest) heeft me de vorige keer idd goed voor de gek gehouden. PMS-klachten en prille zwangerschapsklachten lijken vaak erg veel op elkaar. En toen ik van mijn zoon zwanger was had ik vanaf de eisprong zeg maar alleen maar sterke ongipijnen. Pas na de test kwamen de overige kwaaltjes in overvloed. Ik hoop zo dat het raak is. [-o< De natuurlijke manier... Ik zou er best voor open staan, want de theorie zegt dat je met inseminaties net zo veel kans maakt, maar ik gevoelsmatig denk ik dat de praktijk toch uit wijst dat het op de natuurlijke manier sneller raak is. Ik heb best een aantrekkelijke donor. Hij vindt mij ook aantrekkelijk (hebben we het al over gehad ) maar doneren op de echte manier komt voor hem toch wel erg dichtbij. Hij is wat dat betreft net iets te traditioneel. seks alleen in relatie! We hebben zondag bij de donatie wel behoorlijk wat gefikflooid. Achteraf eigenlijk helemaal niet handig en veel te verwarrend, dus dat doen we niet meer.(denk ik) Het is gelukkig niet tussen ons in komen te staan ofzo. We kunnen er beiden op een volwassen manier mee omgaan en gisteren deden was de donatie weer gewoon zoals daarvoor. meiden duim met mij mee! Aan deze kant wordt uiteraard ook geduimd voor jullie.
Ik snap je heel goed. Ik kende mijn donor niet van te voren, maar we hebben inmiddels zo'n leuk contact opgebouwd dat ik hem als goede vriend wil houden. Seks en vriendschap gaan niet altijd goed samen...
nou girls is heb mijn best weer gedaan - ook met randjesfietsen donderdag nog een keer en dan is het weer tijd om te gaan bidden
Nou, vandaag de menstruatie gekregen. Volgens de calculator (mijn cyclus heb ik op 25 dagen staan) zou ik 29 januari erg vruchtbaar moeten zijn...op die dag wordt ik 37....Zou een mooi kado zijn he? Ik hou jullie op de hoogte meiden.
Hi Babywens, mooi dat je weer kan toeleven naar de volgende ronde. En een bevruchting zou idd wel een heel mooi cadeautje zijn. Even iets anders. Voorheen kreeg ik altijd netjes een berichtje in mijn mailbox als er gereageerd was op dit topic, maar nu helaas niet altijd. Ik kom dus af en toe even binnen wippen om te kijken of er iemand gereageerd heeft. Hebben anderen dit ook? Mijn mailbox is trouwens niet vol en de mailtjes komen ook niet in mijn junkmail(box) Trouwens Babywens, het kan heel goed kloppen dat jouw eisprong heel vroeg was deze periode want je cylcus is ook vrij kort. Misschien heb je het dus toch goed gevoeld toen. ga je het nog een keer (eerder) proberen met de ovutesten?
Dankje...ik krijg gewoon netjes mails als er iets nieuws is. Zou ook zo gauw niet weten waar het aan ligt. Ik ga morgen beginnen met de ovu testen. Dus ik ben benieuwd...de donor wil in elk geval dit weekend (Zaterdag) komen. En dan hoop ik dat hij maandag of dinsdag ook nog even tijd heeft.