girls, is er nog nieuws? ik heb een ander merk ovutesten (ook de laatste keer. ik ben nu bang dat mijn ei al is geweest... nou ja en anders moet ik maar voor de juli-baby gaan! iemand zei tegen me dat als je een juli-baby krijgt, je de hele zomer vrij bent! want dan gaat je verlof in juni in, en dan na de bevalling ook nog 12 weken! klinkt helemaal niet verkeerd hihihi
Hehe groot gelijk meid! Hier al een paar dagen raar gevoel in mn (onder)buik, en ook misselijk... maar ik hoop niet meer... het is vast weer stress. voor de rest nog eventjes een dipje... mn zus en beste vriendin hun buikje blijft maar groeien. Moeilijk zo tussen de zwangere vrouwen leven! x
Haha Loopy dat is zeker niet verkeerd! LOL! Ik heb verlof in t koude haha en zal in mei weer gaan werken hhi
Echt ik hoop het loopy dat wij aan de beurt zijn. Ben een beetje erg moe van alles eigenlijk . Ik ben lekker aan het spuiten nog steeds...gelukkig gaat het de laatste dagen toch weer wat beter. Morgen een echo...ik doe het echt in mijn broek :sad: wat als het echt niet meer aanslaat
ik duim voor je sens! hou moed meis! ik sla deze ronde over. heb volgens mij een vroeg ei gehad en donor is de hele week al bezet. heb ik mooi mijn duimen vrij om voor jullie te duimen!
Ow balen Loopy...hopelijk kom je wel een beetje tot rust en wat zwangerschapsstress van je af laten glijden
Yep NIEUWS . 3 eitjes die aan het rijpen zijn. Zit niet in de overgang. Het hele gedoe van langzame cyclus e.d. heeft te maken met het aangekomen zijn afgelopen jaar. Ik mag crashdieten dus vanaf morgen...water water fruit en groente . Op naar mijn originele gewicht weer....en volgende week een IUI :smile:
Nee idd! Super meis, t gaat helemaal goedkomen! Ik heb morgen weer een echo om 11u. Heb trouwens een beebiesite gemaakt voor uk
Ow Jolan zag de echo...moest wel ff aan Remy denken zeg...hopelijk is alles goed en groeit de kleine lekker door! En doet mama gewoon nog ff heel rustig aan
Dag Dames, Ik heb deze maand dan toch een keertje over geslaan. Kindje wil ik uiteraard nog meer dan graag, maar wil eerst m'n hoofdje wat leger Aan iedereen die er weer voor gegaan is, hopelijk was dit voor jullie de laatste ronde! Jolan, geniet van je babietje op tv straks
Sens, kan me voorstellen dat je met bepaalde echo's aan je kindje moest denken, *knuffel* Ik ben erg benieuwd of de echo 13 weken zal aangeven want vorige week was ik 11+2 en de echo gaf toen 11+5 aan, 3 dagen verder. Vandaar dat ik mn data zelf veranderd heb naar de 20e ipv 23 hahaha
@Jolan, hou ons op de hoogte wanneer je nu precies bent uitgerekend he @Luckie, ditis voor mij ook de laatste poging eventjes, daarna ook wat tijd nodig om mn hoofdje te legen. @Loopy, die kilo's dat ken ik, hier net hetzelfde x
Dag dames! hier ben ik weer! Ben een week eerder terug gekomen van vakantie omdat ik zo onwijs misselijk ben de gehele tijd. Hoef niet te spugen maar het is constant aawezig. Morgen ga ik naar mijn ouders om daar lekker bij te komen. Ik lees dat een aantal van jullie een maand hebben overgeslagen. Ik hoop dat deze maand jullie maand gaat worden! Kom op zaadjes! Liefs Ylona