@jolan: Thx :smile: sorry denk momenteel gewoon erg veel aan remy...heb van die periodes. Hoop dat het bij jou uiteraard anders verloopt..maar het was toch een hele mooie periode ondanks de afloop. @loopy: ja meis ik hoop dat ik snel er wat af krijg...crashen . Vandaag netjes 1000 kalorien en flinke spinningles gevolgd. Zal morgen wel te zien zijn op de weegschaal . Ga ook al plannetjes maken voor als ik gewichten haal...om mezelf te verwennen . Ik gebruik iig ook de site www.valtaf.ad.nl. Mij helpt het iig ter ondersteuning, maar ik kan zelf ook redelijk gedisciplineerd zijn. @shy: het wordt spannend de komende dagen voor je...duim duim duim... @Ylona: hoop dat je ondanks alles toch genoten hebt! @luckie: kom maar lekker tot rust! Des te beter kun je er weer tegen de volgende cyclus!
Is niet erg meid! Lijkt me ook wel erg moeilijk! Ik heb wel super nieuws! De hematoom is kleiner geworden! Alles gaat goed met de beeb!
Hallo Bamjolan, Dat is nog 's goed nieuws! Wat fijn voor je, zal een hoop meer rust geven. Kun je nog meer gaan genieten! Liefs Kari
Oh fantasties nieuw Jolan! @Sens, ik heb toch ook al een kijkje gaan nemen hoor op die site Kan bij mij ook zeker geen kwaad om er heel wat kilo's af gaan. x
De gyn zei tegen me dat die hematoom bijna weg was, hij was iig al kleiner. Ben vanmorgen weer veel buin/rose prut en slierten verloren dus ik hoop dat dat dan het laatste was!
En meiden, hoever staan we? Nog nieuws? Hier blijven de kwaaltjes komen en gaan? buikpijn, misselijk, pijnlijke borsten... Ik hoop nergens op, het is vast gwn een griepje. x
@jolan: helemaal super meis wat een geruststelling. @Shy: ik hoop dat je er iets aan hebt. Voor mij iig wel een stokje achter de deur....en dat is toch wat je nodig hebt... Ik loop tegen mijn eisprong aan. Ik denk dat ik dinsdag aan de beurt zal zijn met insem...het blijft altijd spannend met die ovutesten zeg...zucht...
Ik reageerde op dit bericht van jou.... @Shy: ik hoop dat je er iets aan hebt (aan die site). Voor mij is het iig wel een stokje achter de deur (druk om af te vallen en verstandig te eten )....
hello girls, hoe is het? @luckie: sterkte met het leegmaken van je hoofd. ik vond het eigenlijk wel een beetje een opluchting om een ronde over te slaan want hier spookte het ook aardig @shy: misschien is het geen buikgriep maar ben je zwanger! @sens: ik 'lijn' met je mee! zullen we mekaar een beetje steunen? @ylona: hopelijk ben je znel minder misselijk! hoe ver ben je nu? ik begrijp de banner niet helemaal... oh wacht je moet nog 33 weken dus dan ben je er 7 haha @bamjolan: hoe gaat ie meis? hoef je niet meer plat te liggen? @gusam: hoe gaat het met jou meis? en met je puppy?
Loopy, nee ik heb van de gyn nooit plat hoeven te liggen...iedereen die wat anders zei...pfff. Verlies nog wel steeds bruin prut maar verders... Moet van de gyn wel gas terug nemen ivm harde buiken vanaf week 12.
@luckie: ah meis ik hoop dat je koppie wat leger is inmiddels? En thx voor de steun ik ga vandaag het wachtbankje op....wie zitten er eigenlijk? @loopy: ja meis we steunen elkaar leuk! Ik ben nu bijna 2 kg kwijt. ben een beetje blijven hangen en teveel gesnoept door de stress de afgelopen dagen . Maar vanaf nu weer er tegen aan...alleen ff niet sporten vanavond. @shy: een hele dikke knuffel meis...weet je zeker dat je niet te vroeg getest hebt? @jolan: je doet het echt wel rustig aan he? grommm anders komen we je op de bank vastbinden hihi. @Ylona: de vakantierommeltjes al opgeruimd? Yep vanavond weer een insem. Ben benieuwd wat er zit aan eitjes en wat zal gaan springen. Heb iig flinke heavy buikpijn vandaag :sad:...maar ja beter dit dan helemaal geen eitjes...het was wel even stressen met de ovutesten wanneer nu precies mijn piek was...maar die was gisteren avond...
@Sens, normaal is mn NOD morgen pas, maar mn banner en andere sites zeggen dan weer vandaag... ghoja. zolang ik niet orgi ben is er nog een tikkertje hoop denkek. Maar mss vanavond toch even bij de huisarts langs gaan. Als ik niet zwanger ben bennek waarschijnlijk gwn heel ziek! Misselijk enal... ghoja, dipje nu x