Bedankt voor de steun meisjes, m'n hoofdje is gelukkig al wat leger Hopelijk kan ik er volgende maand gewoon terug mee voor gaan! Ik denk dat momenteel enkel jij Sens en Shy op de bank zitten.. loopy en ik hebben over geslaan en de rest is reeds dolblij in verwachting? Heb ik het goed zo? 8-[
Eerlijk? zeer slecht... ben niet gaan werken vandaag, heel de dag zitten huilen. Nooit gedacht dat het zo zwaar zou zijn allemaal. Volgende week voel ik me vast weer beter en ga ik er weer voor de 100% voor, weet enkel nog niet hoe. Hoe gaat het met jou? En al de rest? Nog nieuws? Bedankt voor alle steun hier meiden, doet me echt goed x
Sterkte meis, het valt ook allemaal niet mee! Ik vond het bij de 2e heel erg zwaar allemaal, die pogingen om zwanger te worden. En bij deze...tja dat is heel erg snel gegaan, zo snel, ik had t niet gedacht!
Bedankt Jolan, Heb besloten om toch maar een kijkje te gaan nemen dan in een ziekenhuis. Zien wat ze daar zeggen... ik hou jullie op de hoogte. x
oh shy, wat rot... weet je zeker dat je niet zwanger bent? en dat je hormonen ook nog vervelend doen? hopelijk knap je snel op *knuf*
hoi ladies weet niet of jullie me nog herinneren maar ik ben bang dat ik toch weer bij het groepje kan komen. Me relatie is echt niet meer wat het was , en me partner is nu al 2 dagen spoorloos.. af en toe een belletje maar ja ... nog meer dingen maar ga er maar niet over uitwijden. om een lang verhaal kort te maken ... relatie nu of anders nooit dus komt hij niet meer terug dan hoeft het voor mij niet meer doe ik het lekker allemaal zelf zoals ik de jaren hiervoor heb gedaan. goed ik moest het kwijt zuchtt..
@shy: ow meis wat herkenbaar. Ik hoop dat als je je aanmeldt bij het ziekenhuis dat je het gevoel hebt er niet langer echt alleen voor te staan. Zijn er artsen en assistenten die je bij kunnen staan met raad en daad. @Nhene: Welkom terug hier. Kies voor jezelf meis en leef naar je hart. Een man kan altijd nog aansluiten...met of zonder kindje... @loopy: bestond die dan? :sad: ik heb bijna TE LANG gewacht....maar hij is er nog steeds niet...en gaat zo ook niet meer komen...mss in het bejaardentehuis nog . Kan ik met mijn rollator achter hem aan hahahaha. Hier gisteren de insem gehad. 2 eitjes van 16 en 18. Niet echt geweldig maar het is beter dan niets. Een dubbele dosis pregnyl erbij gehad...en nu wachten en wachten en wachten...zucht...ja het is en blijft zwaar. Ik moet ook afkicken met het niet spuiten 's ochtends van gonal. Hoe bizar....
*knuf* geeft niks hoor, het valt ook allemaal niet mee als je in een wereld leeft waar (bijna) iedereen het normaal vind dat je je droom laat afhangen van een man! Nou, wij kunnen het best zelf!
GIRLPOWER Maar tis waar wij horen in de pas te lopen zoals iedereen loopt. Ik was er ff mijn ouders zelfs door verloren omdat ik niet meer in hun plaatje pastte...gelukkig door Remy* heb ik ze weer terug.
IDD en dan vooral t onbegrip van mensen, dat t ego is enzo! Pff nou ik wel wel ERG HAPPY met mn kroost!
ja super we zijn indipendent toch hahah ja me moeder hebik alles verteld en die staat achter me. Heb gelukkig een goede band met me moeder en ik denk dat ze me zelfs liever alleen ziet dan met die vage gasten waar ik altijd voor kies
nou mijn vader ziet het liefst dat ik met iemand trouw (maakt niet uit wie hihi) want dan ben ik tenminste onder de pannen. hallo? leven we nog in de 50ies?
Haha als ouder zijnde kan ik me er wel wat bij voorstellen hoor, maar ik zou het geluk van mn kinderen belangrijker vinden, welke keuze ze ook maken in hun leven!
tja van die ouderwetse ouders die eerder denken "wat moeten we de buren zeggen?" bij mij zijn ze ervan terug gekomen....mijn keuzes...en onvoorwaardelijk achter je kinderen staan....
ja me moeder belde me gister avond om alles nog een keer met me door te nemen. zei ze kan je niet beter eerst verhuizen wnat je moet dan wel alles alleen doen en jij wilt al je meubels nieuw kopen enzo dus is wel duur.. ik zeg ja komt wel goed anders neem ik een lening ben toch afgestudeerd nu dus kan me wat meer veroorloven.. zegt ze mhh oke maar een kind is al duur genoeg dus een aflossing erbij... haha dus ik zeg mam ik kan niet alles voorbereiden ik heb geen invloed op de woonmakt/huizenmarkt... ik weet alleen dat ik er klaar voor ben en dat het nog wel ff zal duren tot het er is. een donor vinden .. vertrouwen opbouwen testen doen.. dan nog zwangerraken en dan nog zwanger zijn..pff als ik mazzel heb MAZZEL dan is het gelukt over twee jaar hahah a dus chill zei ze ja je hebt gelijk je kan je toch nooit helemaal voorbereiden . ik hou zoveel van mijn mammie eindelijk een keer wat positiviteit in me leven dat ik kan herkennen hahah