BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    @Nhene, welkom terug meid! Sterkt dat je nu deze keuze voor jezelf hebt gemaakt! Je word vast een prachtige bam!
    Leuk dat je moeder toch nog positief reageerd. Je weet nooit wat er kan gebeuren als alleenstaande maar dat is net het zelfde in een realtie.

@Loopy, ja meid ben orgi geworden dus... geen hoop meer deze keer. Hoever sta je met je nieuwe 'donor'?

@Jolan, je hebt groot gelijk. Het geluk van je kinderen gaat voor op alles!

@Sens, gelukkig heb je je ouders terug dan. Maar zoiezo je moet voor je eigen geluk gaan (en dat van je kinderen) met of zonder partner

Emotioneel gaat het wel al wat beter met me en voel ik me weer helemaal klaar voor een nieuwe poging.

Voor de rest... slecht nieuws van het ziekenhuis.
    Ik ben bij 3ziekenhuizen in België gaan aankloppen en wat blijkt nu...

- In het 1e ziekenhuis aanvaarden ze geen alleenstaande vrouwen! Wegens - en ik Quate van hun website - "Vaak vinden alleenstaande vrouwen deze vorm van bevruchting een vorm van gemakzucht" daarom gaan wij niet in op hun eisen :confused:

- In het 2e ziekenhuis: Aanvaarden ze enkel alleenstaande vrouwen vanaf 28jaar! Reden(volgens hen): vrouwen kunnen niet voor hun 28jaar ALLEEN niet voor een kind zorgen. Een koppel vanaf 18jaar kan dat wel, omdat ze met 2 zijn :confused: :confused: :confused:

- Ziekenhuis nr 3: Aanvaarden enkel alleenstaande vrouwen vanaf 32jaar!

:confused: :confused: :confused: Pure discriminatie :confused: :confused: :confused:

Ik ben begonnen met alle mails en teksten op hun website's te verzamelen. Dit ga ik opsturen naar het "Meldpunt Discriminatie" en zij kunnen daar een zaak van maken.

Ik vind het een schande! Hoe durven ze!

Ondertussen heb ik ook een afspraak bij de Gyn. hopelijk wil ze me testen op vanalles en nogwat om te zien of ik zeker vruchtbaar ben. Zoja kan ik gwn via ZI verder proberen, al dan niet met de zelfe donor.

x

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dat ze het neerzetten is niet erg, maar ze zetten het FEITELIJK neer, alsof dit bewezen is!
    En het is HUN mening, dat horen ze ook niet zo te doen!

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

schandalig!

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ga ook verhuizen naar een goedkoper huis. hopelijk zeuren ze dan wel wat minder aan mijn hoofd hihi

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik volg het niet wil je uitleggen wat je bedoelt met minder zeuren door een goedkoper huis?

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    nou mijn vader is bang dat ik het niet ga redden met de kosten omdat ik in een duur huis woon. maar ik heb hem al 100x gezegd: pa, ik doe al 15 jaar alles zelf, maak je geen zorgen!

hij is bang dat ik het niet alleen kan.

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @shy, waarom prbeer je het niet gewoon met ZI en wil je eerst onderzocht worden? hier in nederland proberen bijna lle vrouwen het eerst zelf en als het na 1 jaar niet is gelukt kunnen ze pas onderzocht worden. Of heb je misschien een ziekteverleden? Of is het in Belgie gebruikelijk om je eerst te laten onderzoeken?

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

ze heeft het vaak zelf geprobeerd maar het lukt haar niet daarom wilt ze onderzoeken ;)
    ik praat even voor haar hahahah a

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    misschien heb ik niet goed gelezen, ik dacht 3x, dat is nog niet zo vaak :)

@shy, hoe is het met je haakwerk? kunnen we al iets bewonderen? heb je nog iets aan mijn boekje gehad?

10. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    @Loopy, In Belgie kan je je laten onderzoeken wanneer je wil hoor, daar zit geen termijn op. Ik weet dat 3 niet veel is maar ik heb gwn zo een eng gevoel... en ook heel veel pijn in mn baarmoeder. Ik wil gwn zeker zijn.

Oh en mn haakwerk loopt supper :D net aan mn 3e bol begonnen , ik zal eens wat foto's nemne vanavond. Oh en je boekje is voor als mn dekentje klaar is, nogkeer bedankt he :D

Jij ook nog aan het haken?

x

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik haak elke avond - heerlijk dan kan ik mijn hersens even 'stopzetten'

12. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ja het is echt een verslaving geworden :)

13. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ow dames jullie zijn weer lekker aan het keuvelen...

Baal hier...ik heb niet iedere avond tijd om ff wat te doen als haken...pas om 7 uur thuis en nu net pas gegeten...makkelijk sla met tonijn supersnel klaar, lekker en weinig kalorien ;) en ben nu doodmoe....heb 3 uur in de auto gezeten vanavond...

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    3 uur? Zo dan!

Ik heb net 3 nieuwe foto's in mn album gezet :D

15. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Oh Jolan ze zijn mooi! En wat een dikke buik al :)

16. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Wow Jolan...ow wat leuk...als ik jouw buik zo zie dan wil ik meteen ook weer hahaha raar gevoel is dat toch dan gaat het meteen kriebelen...

Ik stuur alsmaar positieve energie naar mijn buik...ow wat zou het toch mooi zijn als het raak zou zijn ;)

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Kan me voorstellen Sens dat het dan kriebelt, vooral als je zwangeren ziet!

Nou ik strooi nog wat HCG'tjes naar jullie toe!

18. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Hahaha ja fijn...vooral na die dubbele dosis pregnyl...als ik nu test ben ik dik zwanger ;)

19. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Tis wel heel stilletjes vandaag...iedereen druk en genietend van het weer waarschijnlijk...ik ga ook eens ff naar buiten..spijbelen ;)

20. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    het is gillend druk op de zaak :(
    wou dat ik lekker buiten was, het is prachtig!

willen jullie de komende twee weken heel hard duimen voor mijn forumvriendin Caruli?
    Wij verloren vorig jaar ongeveer tegelijkertijd een zoontje. Ze is heel hard bezig met IVF en vanmorgen is een embryo teruggeplaatst! Spannend he!

Deel Deze Pagina