hallo dames, Hier weer eens een bericht van mij. Ik ben vanochtend voor een echo geweest omdat ik weer wat last had van roseverlies. Maar alles ziet er prima uit. het kindje groeit mooi op schema! het is kindje is nu 9,3 mm klein hihi. Hoe is het met de rest van de dames? Liefs Ylona
@Loopy, ik zal zeker duimen voo je vriendin! @Ylona, ohja ik wil ook fototjes zien hoor! @Sens, ik stuur ook hel wat positieve energie naar jouw buikje hoor, naar iedereen zijn buikje trouwens x
ik heb 1 foto maar heb geen scanner dus kan hem pas later bij iemand inscannen. Volgt dus later! ben wel helemaal blij! Liefs Ylona
Ahh allemaal goede berichten... @Loopy: ja volg caruli...ik hobbel ook rond in de topics van vruchtbaarheidsbehandelingen (helaas)... @shy: owww lief! @Ylona: he bah moet echt een rot gevoel geven dat roze verlies...gelukkig wel een mooie echo! Ben echt zoooooo misselijk gatver...ik hoop dat het wat oplevert...
Nee dat moet de pregnyl zijn...er is vast nog geen innesteling geweest... Inmiddels gaat het weer gelukkig...vanmiddag was echt ff heftig zeg zucht...
Ik ben super blij dat ik inmiddels in het tweede trimester zit! Kreeg de vorige keer de vraag of dit de laatste zou zijn Ik heb geen idee, ik wil t voor mezelf ook niet definitief afsluiten omdat ik nog zo jong ben! Is dit stom? Woensdag word mijn wijffie 4 jaar!
Nee is toch helemaal niet stom Jolan. Mss ligt jouw grens wel bij 5...wie zal het zeggen...niet teveel nadenken...gewoon lekker genieten jij! En ja ik ben het gewacht aardig zat...Loopy al een beetje bijgekomen van een maandje ff niets?
Hallo dames, Ik moest weer flink wat bijlezen, ik ontving opeens geen mails meer. Snap er niks van. Hier in Nederland is het trouwens ook zo volgens mij, dat je vanaf je 28e jaar je bij de spermabank aan kunt melden. Tenminste, bij de mijne was dit het geval. Ze gaven bij mij als reden op dat je voor je 28e wellicht een verkeerde keuze zou maken. Tja........ is dit leeftijdgebonden dan? Nou ik lees vanaf nu weer mee. Kari
@Jolan, ik vind dat zeker niet dom! zoals Sens zegt mss ligt jouw grens wel veel hoger! Waarom niet voor meer kids gaan? Als dat is wat je wil moet je er voor gaan! @Kari, als je 1x niet reageert op een mail, dus niet op de link klikt om naar het topic te gaan kijken stopt het... tot je weer op het topic komt/ En voor de rest, ik snap helemaal nix van de leeftijdsgens. Ik ken genoeg meiden van mijn leeftijd die er wel klaar voor zijn en 30ers die nooit voor een baby gaan kunen zorgen... ghoja Heb mss ziekenhuis gevonden waar ze me wel gaan aanvaarden, hopelijk... x
@Jolan, ja stel je voor dat jij niet met een donor zou werken, dan zou je nu nog geen enkel kindje hebben... hoe kan dat toch x
Idd, als ik geen andere manier had geweten was ik nu idd nog geen mama! Dus ik ben mn donor heeeeeeel dankbaar!