tja stom van die ziekenhuizen en leeftijdsgrens...nee wachten net als ik totdat het (mss) te laat is?
Ja 28 vind ik redelijk laat om te starten... als het dan niet meteen lukt ben je rap 30 (35) en dan gaat het alleen maar naar beneden met de vruchtbaarheid he! x
ik had ook graag jong moeder geweest maar ja zo is het niet gelopen. in mijn familie/ kennissen/ vrienden/ werkongeving begon iedereen pas tegen zijn 30e met kinderen dus die zouden 28 heel normaal vinden
IK HEB EEN DONOR! ik ken hem al 23 jaar , was vroeger als kleine meid verliefd op hem .. de neef van me dinnie en hij is bijna 30 nog geen vader.. wilt graag een kindje ..alles klopt gewoon.. hij gaat met me mee naar de kliniek en we gaan binnenkort al samen naar de ggd hij is bereid een potje te vullen ..maar dnek dat ik dit klusje wel natuurlijk kan klaren hahah moest het ff kwijt jippie
hee wat goed! hopelijk ben je dan snel zwanger! als je het via de natuurlijke weg wil, dan kan hij ook rechten opeisen en heeft hij ook plichten. of zou je dat juist wel willen? hij is immers een goede bekende! hier een handige link: http://www.kidkids.nl/juridisch/donor-verwekker.html ik heb donderdag een gesprek met een potentiele donor. die heb ik via de website stil verlangen. hij neem de uitslagen van de soa-tests mee en we gaan praten over een contract enzo. spannend! ik ga wel vragen of hij het leuk vindt om af en toe op visite te komen en wil denk ik de leeftijd verlagen waarop we vertellen wie de donor is. Nu is dat in het contract 16 maar ik zat te denken aan 12
Supper Nhene, ben heel blij voor je! Maar zoals Looy zegt, hou zeker rekeing met de juridiese kant van alles he @Loopy, hoop dat het bij jou ook vlot mag verlopen dan met je nieuwe donor. x
Hallo Loopy, ik ben ook voor 12 jaar, of zelfs jonger. Ik vind het belangrijk om in haar jeugd mee te kunnen geven dat ze gewoon een papa heeft, ook al bemoeit hij zich nergens mee. Bij de kliniek waar ik was is de leeftijd ook 16 jaar dat ze er dan achter kunnen komen. Ik persoonlijk ben toch blij dat ik het anders gedaan heb, en ze niet zolang hoeft te wachten. Kari
nee hoor mijn donor zou dan gewoon volop in het leven van zijn kind aanwezig zijn. Ik ken hem vanaf iki 2 jaar oud ben dus ik heb toch contact met hem. waarschijnlijk zeggen we dat we hadden afgesproken en dat het is gebeurt en zo voelen de ouders ..(zijn ouders) ,mijn mams weet allleeees! zich ook wat prettiger die zouden dat fijner vinden dan donere
ja dat klinkt supergoed! en als je er ook samen kan uitkomen over de alimentatie en de omgangsregels enzo, helemaal super! ik heb een paar maanden geleden op het punt gestaan om het zo met iemand te doen, maar hij ging toch twijfelen dus we hebben het niet gedaan. ik had het wel mooi gevonden
ja joeppieeee hij zei gelijk van..ik ga met je mee naar de ggd , gaan we samen onderzoeken doen en dan gaan we wel samen naar het ziekenhuis behalve als je alleen wilt natuurlijk. echt zo leuk ik weet alleen niet watik tegen me beste vriendin moet zeggen hij weet niet zeker of hjij eerlijk tegen haar wilt zijn dus daar moeten we het nog ff over hebben maar het is pas 1 gesprek van 4 uur geweest dus hahah komt wel denk ik
Ja nhene klinkt goed! Hier een nega test dus wachten op ongi. Ik neem nu een maandje rust en zal ff wat minder posten.... Succes en sterkte iedereen in de tussentijd alvast!
jammer voor je ennuh thanks ik ben helemaal happy.. hoop eigel;ijk ook dat het gwoon echt niet is gelukt met me ex laatste ronde .. dat zou wel beetje raar zijn want huij doet alsof ik zijn leven heb verpest terwijl het andersom is.. mja goed ik heb heel veel goeds om naar uit te kijken
ben je al ongesteld nhene? zo ja dan kun je het misschien over 14 dagen al proberen! Ik ben nog niet ongesteld, maar verwacht dat binnen nu en 2 dagen wel. Dan kan ik wellicht ook weer aan de slag!
nee ik ben nog niet ongesteld maar had een paar dagen terug getest en was negatief dus ik wacht nog even.... ik zou best een onregelmatige cyclus kunnen hebben (paar dagen dan ..)
ik heb mijn nieuwe donor ontmoet! het klikte goed, we hebben de belangrijkste dingen uit het contract besproken en ik hoop dat het gaat lukken!