spannend Loopy! Ik hoop dat alles gaat lukken! Ik ben naar de verloskundige geweest en 15 oktober moet ik voor de echo! Liefs Ylona
owwh spannend ik hoop ook voor je dat eht lukt met je nieuwe donor.. ik ben nog niet nod.. dus ik wacht het af tot na me verjaadag
nou kon toch niet wachten weer een test ertegenaan gegooid maar nee hoor negatief...heb nog geen nod..
hey dames, heb eff een tijdje niet van me laten horen door prive omstandigheden, maar heb nu een vriend die ook donor wilde zijn dus bij mij gaan we op naar de volgende ronde. voor diegene inmidels zwanger zijn geworden gefeliciteerd, en voor de anderen zal ik duimen. XXX Gusam
@Gusam, welkom terug meid Goed dat je een nieuwe donor hebt gevonden, hoop dat het deze keer raak mag zijn Ook alle andere meiden ik duim mee x
Spannende tijden voor iedereen! Ik ben alweer 8,5 week zwanger! De tijd gaat best snel naar mijn idee.Ben nog veel moe en moet er eigenlijk wat meer aan toegeven maar dat vind ik erg lastig. Ik slaap wel genoeg in de nachten maar overdag een dutje zou ook wel lekker zijn. 15 oktober heb ik de termijnecho. Ik ben dan 11 week zwanger dus ben dan wel benieuwd hoe het kindje eruit zal zien! Liefs Ylona
Spannend Ylona...duim voor een mooie echo...dan ga je alles erop en eraan zien :smile:. Gusam veel succes de komende ronde en de rest natuurlijk ook... Ik ga me even een maandje met een ex vriend bezig houden....de vraag is: komen we weer bij elkaar of niet...zo ja ben ik geen bammam meer . Een maand dus zonder zwangerschapsperikelen...maar met andere zaken. Ik laat het jullie weten. Ik ben nu eindelijk opgelucht dat er op dat front duidelijkheid gaat komen! :smile:
Spannend Sens! Ik heb gister weer een middag ziekenhuis gehad helaas maar gelukkig was de beeb in orde.. T is onverklaarbaar waar mn buikpijn in combi met harde buiken vandaan kwam. Gelukkig geen ontstekingen, ontsluiting of andere gekke enge dingen! Heb ook een nieuwe buikfoto in mn album gezet.
Hallo Bamjolan, Nou zo ben je lekker bezig! Fijn dat alles goed is met je beebje! En jee, die foto.....zo zag ik er uit toen ik 7 maanden zwanger was! Haha. Dit zal waarschijnlijk door je zwangerschappen van hiervoor komen toch, dat je nu al zo zwanger bent. Weet je zeker dat je 15 weken bent.... hihi. Liefs Kari
Zeg Jolan een lekker buikkie zeg....wel balen dat het toch allemaal wat probleempjes geeft iedere keer...maar gelukkig allemaal loos alarm...blijf het kalm aan doen he!
@jolan: lekker buikie meis! ik ben benieuwd of ik ook sneller dik zal zijn als ik weer zwanger raak. nu ben ik al enorm, dus ik denk dat je net als de vorige keer pas bij 16 weken wat zal zien @ylona: wat gaat de tijd al hard! ben benieuwd naar je echo. Heb jij al een beetje een buikje? @nhene: hopelijk zet het toch snel door, dan kun je weer verder. Heb je nog getest? Ik denk dat mijn ongi vandaag of morgen doorzet. bruinverlies is al begonnen. spannend weer zo'n nieuwe maand!
ja ik heb getest is negatief maar ik voel me nog steeds precies hetzelfde.. ik heb nu al bijna 2 weken steekjes links onderin me buik maar niet heel..storend..moet ik zeggen dat ik met me spastische darm dit vaak voel dus de pijn me niet echt raakt meer... maar ja goed verder heb ik gister last van me borsten gekregen.. me tepels eigelijk meer dan me borsten.. ik heb puistjes op me wang.. eet slecht of junkfood..gaat nergens over ik ben normaal geen vlees maar groente mens ... en verder hb ik af en toe van binnen wat zuurbranden bij me middenrif maar houd niet lang aan en komt niet omhoog...
Hallooo allemaal! Hier even een kleine update van mij! Ik lees nog dagelijks mee hoor! Spannend hoe alles verloopt bij iedereen! Zelf heb ik nu sinds een maand een vriendje..en Godzijdank heeft hij ook een kinderwens! Nu zijn we nog lekker aan t genieten van elkaar..en als alles goed gaat, gaan we in het nieuwe jaar proberen voor een kindje! Dus allemaal weer spannend hier! @Sens, mijn kaarsjes en kleedjes die ik in de fik gestoken heb voor je branden nog steeds hoor..alleen dan voor je relatie @Jolan, jeuutje wat een buik al, mooi! @de rest, ik duim mee en denk aan jullie hoor! xxx
Ik ben sinds gisteren ongie. Er is wel een last van me afgevallen door ff een maandje rust als besluit te nemen. Heb ook heerlijke dagen achter de rug. Samen met mijn ouders in de tuin met name bomen flink aan het snoeien geweest. Heerlijk om met ze samen te zijn en het was super weer! Hopelijk hebben jullie er allemaal van genoten!
lekker he, ik ben zonder jas de stad in geweest en er was kermis bij ons! als we allebei zwanger raken deze maand, lopen we gelijk op sens! zou leuk zijn!