mijn contract is nog niet rond. misschien wacht ik ook nog wel een maandje. als ik het niet rond krijg zal ik wel moeten haha
nou dames ik heb het voor elkaar ik krijg vandaag de papierne voor de bloedtest :O hgeel spannend allemaal
nja het is een zwangerschapstest.... omdat ik negatief test gaan ze kijkenof het bloed wel een verhoogt hcg gehalte laat zien if there is a god pleassseeeee!
Nou idd Nhene wat duurt dat lang.Je hoort ook wel eens dat vrouwen dezelfde dag de uitslag hebben. Bij mij gaat alles goed (denk ik). Heb alleen moeite met uitplassen. het doet dan wat pijn in mijn onderbuik.Geen idee wat dat is. nog 2 weekjes en dan heb ik weer een echo. Ik vind het helemaal spannend! hoe is het met de rest? Liefs Ylona
ja ik trek het ook echt niet heb weer een test gedaan ..kijk maar in me album .. word er echt niet wijzer van.. ben nog niet ongie .. heb wel geklust..dus zou moeten betekenen dat het ook de nod kan aanwakkeren maar ...nikssss
Nhene, wat vaag zeg! Maarre..... met wie heb je dan geklust? Met je ex of met je a.s. donor, ik snap het niet helemaal...... Kari
snap het niet ik kan niet zwanger zijn maar ik ben wel weer 5 dagen overtijd. ik denk dat ik weer eens naar de HA moet XXX GUsam
balen gusam. heb je veel stress? dan kan je cyclus aardig van slag zijn. ik heb mijn potentiele donor gemaild dat ik er van af zie. mijn onderbuikgevoel zei dat ik het niet moest doen. daar heb ik maar naar geluisterd. zal wel even een nieuwe banner bouwen!
Hey Loopy en de rest! Waarom zie je er vanaf? Denk je dat hij niet te vertrouwen is? ik heb vandaag weer een echo gehad en alles zag er goed uit. Ik had weer wat last van rozeverlies maar dat was ook normaal volgens de verloskundige! Kindje is nu 2,4 cm klein en alles deed het allemaal erg goed! 23 oktober mag ik nog een keer komen en dan ben ik 12 week dus dat is echt super! Liefs Ylona