zijn er hier meiden uit 1989 die proberen zwanger te worden of die het al zijn. wij zijn vanaf september bezig maar heb 1 miskraam gehad en verder nog niet veel geluk.
Yep ik! Wij zijn sinds sept'08 bezig en in juli '09 raakte ik zwanger, maar helaas ging 't bij 5,5 week mis, dus we zijn weer terug bij af....
Ha meiden, Wij zijn begin december gestopt met de pil. Nu eerst even kijken hoe m'n cyclus is. Deze is nog niet helemaal de oude, deze cyclus duurt nu al in de 40 dgn. Jammer! We willen naar de volgende ronde Suc6 meiden!
Hai Thyrza, Ze zeggen dat het wel een poosje kan duren voor je cyclus weer een beetje optimaal is. Zoals je bij mij ziet na mijn MK is 't ook weer een bende! Terwijl 't daarvoor net vier maand regelmatig was. Ik hoop dat je cyclus snel op gang is!
Tja, als ik uit moet gaan van mn laatste cyclus dan pas volgende week vrijdag. Maar ik heb mijn eisprong gevoelt op dag 15, dus dan hoef ik er alleen maar 14 dagen op te tellen, dus dan zou mijn NOD a.s. dinsdag moeten zijn 19 januari, dus ik wacht het af!!! Ik heb 6 dagen voor NOD getest met kv 2v5 maar was negatief, dus of ik wordt toch ongesteld of toch te vroeg. Vorige keer dat ik zwanger was 3 dagen overtijd pas getest, duurde het ook erg lang toen er een streepje kwam net voor de afleestijd kwam het eerste streepje pas. We zullen het wel zien. Heb je ook ergens last van Jen? Of voel je niet zoveel.. Je zal net in de innestellings periode zitten zeker?
ik denk dat ik net me innesteling heb gehad. gister had ik ineens een felle steek onder in me buik. ik kon niet eens opstaan. dat was na een half uur weer weg. ben nu al wel 2 dagen met vlagen misselijk. dus wieweet misschien is het raak.
Oe spannend zeg! Ik wacht 't rustig af. Ik maak me 't hoofd er gek mee! als ik vrijdag nog niet ongi ben, dan weet ik genoeg
Hallo Meiden, Ik sluit me aan ik kom uit april 1989. vandaag kreeg een sms van mijn man dat ik dat spiraaltje er maar eens er uit moest laten halen. Hij wil eerst even met condoom verder gaan. Maar het is de eerste stap naar.... wie kan mij vertellen hoe ik nou het beste bij kan houden hoe mijn ciclus is en hoe je je vruchtbaarste dag kan berekenen/ ontdekken. Groetjes linda