'BAM het is raak'-gevoel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jee, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juup14

juup14 Niet meer actief

hé Joyce,
    Gefeliciteerd! Ik heb vandaag een test gehaald, maar wil nog ff wachten op vriendlief....ik zou 13-9 uitgerekend zijn. Als ik me niet vergis, zou dat ook wel eens zo kunnen zijn...!Spannend, top dat het bij jullie in ieder geval raak is!
    groetjes Juup

2. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Super zeg,Joyce & Juup!GEFELICITEERD!Ik denk dat het niet raak is.Heb helemaal geen symptomen en het is bijna zover dat ik :evil: moet krijgen...
    Meiden geniet ervan!En mocht het toch zo zijn,dan horen jullie het meteen,maar denk dat t nog ff gaat duren :(
    @Shedevil;grappig zeg,dat het zo ook was!Jij ook nog gefeliciteerd! :D

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Jee!

Maar ik hoop toch zo dat het voor jou deze ronde raak is.
    Ik duim echt voor je hoor meid! En ik hou je banner in de gaten ;)
    Hopelijk kan jij je ook snel bij de septembermama´s voegen.

Liefs Joyce

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    he jee we lopen gelijk... zie ik net ..nog 3 daagjes.
    jij al sympthomen?

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    o sorry ik lees net dat je geen sympthomen hebt hihi

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    En Juup14, jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet er lekker van.

Gr. Joyce

7. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    ha hairdresser,voor ons een paar spannende dagen,uren,minuten... :(
    Wat zijn er weer een stel bijgekomen,bij de zwangere meiden!Echt leuk!Ben ook echt blij voor Jullie Joyce en Juup!
    Hoop idd dat wij ons ook bij de septemberlijst mogen voegen! :D
    Heb helemaal geen symptomen.Jij wel,hairdresser?Zo te zien heb jij ook een erg onregelmatige cyclus.Ik heb een regelmatige cyclus van 33 dgn,alleen de vorige waren er 41!Tja,dan hoop je het en komen na 11dgn ineens de :evil:.Vandaar dat ik nu er maar negatief over denk deze maand.Maar goed,we zien het wel.Gewoon hopen en duimen... ;) Succes en ik hoor het wel weer!

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik heb vorige en deze maand ovulatie testen gebruikt een ff geeft oo deze maand net als vorige maand op dag 21 mijn ei aan. zit nu dus 11 dagen dpo.
    wel krampen in mijn onderbuik en het gevoel vaker te moeten plassen is er wel.
    als ik naar mijn vorige cyclus kijk en mijn temp kaart zou ik morgen een daling moeten krijgen.
    dus....
    ik duim voor jou ook heel hard en de zwangere damens gefeliciteerd ...

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hairdresser, ik hoop ook zo dat het raak is voor jou.
    Dat zou toch geweldig zijn.
    Misschien om jullie een beetje op te vrolijken. Ik had ook nergens last van, geen ongi klachten in ieder geval en zie toch het resultaat.
    En ik dacht ook gewoon dat ik ongi werd, maar gelukkig toch niet.

Eigenlijk reageert ieder lichaam er wel weer anders op, ja toch!

Ik duim hard voor jullie, meiden!

Liefs Joyce

10. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    idd.
    denk dat ik ga slapen en woensdag wakker ga worden...

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ wat voelde je dan precies meid? ;)

12. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    En hairdresser,we zijn al 1 dag overtijd.Ben benieuwd ofdat dit wederom weer een lange cyclus gaat worden.Heb eigenlijk geen klachten.Vandaag een hele dag misselijk,maar misschien komt dat wel door te weinig eten.Ben benieuwd! :D

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé Jee, ik zie dat je al mag testen, spannend meid!

Ik hoop je zo snel bij de septembermama´s te mogen zien.
    Ik duim echt voor je hoor, ik hoop dat ik snel goed nieuws kan lezen!

Liefs Joyce

14. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Haha,dat zou mooi zijn idd,Joyce!Maar ik wacht nu echt nog wel een tijdje voor ik ga testen.Had gisteren wel een test gedaan 's ochtend en zag een heel licht streepje,maar na een tijdje.Echt heeeeel licht.Normaal is het echt wit.Maar goed,misschien dat ik nog niet goed wakker was.Mn lichaam heeft zo af en toe wel van die rare fratsen en heb nu ook wel wat stress. :( Wacht het dus maar af,want een teleurstelling kan ik ff niet gebruiken.Verder weinig symptomen.Wel hoge temp en hele dag een misselijk gevoel.Dacht dat ik vandaag de :evil: voelde,maar was wat witte dunne afscheiding.Pff,wat zijn zulke tijden maandelijks toch afwachtende dagen.Bah!Geniet je al lekker van je zwangerschap?Veel kwaaltjes of valt het wel mee?
    @Hairdresser:Balen meid,wilde net vragen ofdat jij al meer wist,maar zie net dat jouw cyclusbalk weer opnieuw begonnen is.Veel succes!Duimen blijven draaien voor een nieuwe kans in je nieuwe cyclus! ;)

15. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    ik moet nog even afwachten, had eerst een cyclus van 28 a 29 dagen maar de laatste 2 x was deze 30 dus heb mijn banner ever verlengd, ik ben zo benieuwd kan haast niet wachten hihih , iedereen veel succes

16. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    ik moet nog even afwachten, had eerst een cyclus van 28 a 29 dagen maar de laatste 2 x was deze 30 dus heb mijn banner ever verlengd, ik ben zo benieuwd kan haast niet wachten hihih , iedereen veel succes

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    He Jee,
    ooooooohhhhh wat spannend meid!
    Ik hou je in de gaten hoor ;)
    De vorige keer was natuurlijk ook een teleurstelling, dus kan me goed voorstellen dat je nog even wacht.
    Ik hoop het zo voor je!

Ik geniet zeker van mn zwangerschap en heb eigenlijk nog weinig kwaaltjes. Wel soms heel erg chagrijnig en af en toe een zeurend gevoel in mn buik, maar voor de rest eigenlijk nog niks.
    Wel vind ik zelf dat ik er heel moe uitzie, terwijl ik toch goed slaap en me absoluut niet moe voel. Dus waarschijnlijk gaat je gezicht wel een beetje tekenen.

Volgende week jarig (19-1) en dan willen we het aan iedereen gaan vertellen, dus erg spannend! En dan heb ik ook mn echo dus dan weten we zeker dat het goed zit :D

Meid, ik duim voor je!

Liefs Joyce

18. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Joyce,da's super meid,als je het dan óp je verjaardag aan iedereen kan vertellen!Ik hoop dat ik ook snel eens leuk bericht kan geven!Kijk er zo naar uit! :D Heb helemaal geen symptomen.Temperatuur blijft tussen de 37.3-37,6 schommelen.Deze is voor eisprong 36,6-36.8C.Maar goed,vorige maand was het ook lang een hoge temperatuur en was ik ook een rond de 9dgn overtijd en toen kwamen alsnog de :evil: .Had nu het idee dat ik mijn eisprong duidelijk gevoeld had en dat we dus ook op de goede tijd geklust hebben.Maar ja...ff afwachten nog.Spannend!
    Wil jij weten wat het wordt?

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Jee, wat spannend zeg! Op zich kan je temp natuurlijk al een hoop zeggen, maar ik weet het inderdaad nog van de vorige keer van jou en dan is het dubbel zo´n teleurstelling.
    Echt, mn duimen draaien overuren, ik gun het jullie zo!

Ik wil wel heel graag weten wat het wordt. Eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid dan praktisch gezien. Maar als we het weten vertellen we het niet aan de rest, dat blijft dan ons geheimpje :D
    Misschien wel hier op het forum, maar dat zien we wel.

Nou, spannend hoor, we merken het vanzelf ;)

Kus Joyce

20. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik weet bij welke kluspartij ik zwanger ben geworden. :oops: Het was heel raar, direct erna zei ik tegen mijn man: wij gaan een kindje krijgen. Dat klopte dus ook.

Deel Deze Pagina