Vanochtend dus getest en ben zwanger. Juist nu dat ik dacht dat het niet zo zou zijn,was het dus raak!
wacht nog wel een weekje met testen. heb altijd een korte cyclus, misschien dat ie nu iets langer aan het worden is (ben pas in nov gestopt met de pil). heb nergens last van. paar dagen geleden dacht ik dat de duivels eraan kwamen, maar het is nu weer opmerkelijk rustig in mijn lichaam. jullie horen het als ik mijn testje heb gedaan. liefs
he Jee! paar dagen geleden had je nog geantwoord op mijn post bij zwanger worden en zaten we allebei in de onzekerheid..en kijk nu eens! Jij hebt vandaag positief getest! ikke ook! Gefeliciteerd, echt raar gevoel he? we lopen mooi gelijk als ik de banners zo zie groetjes Bubbletje
Bubbletje,Jij ook GEFELICITEERD!Gaan we tegelijk op...Spannend! Vind je het ook allemaal zo spannend en ook wel eng? Naomi33,wanneer ga je testen?
Ik heb vanaf woensdag (dag na eisprong) al het gevoel dat het hartstikke raak is. Vanaf vrijdag al steeds misselijk en gevoeligere (o)(o). Nu ben ik zoooo bang voor de teleurstelling, maar hopen dat mijn gevoel klopt! Vorige maand na eisprong dacht ik direct te weten dat het mis was, en toen was het ook zo.... Blijft afwachten................................
Ik heb ook het gevoel dat het raak is deze ronde! Maar wel met vlagen. Dan denk ik weer, ja het is echt zo en dan weer van niet. Morgen of vrijdag testen!
Die onzekerheid hoort er denk ik bij. Heb ik ook. 90% van de tijd weet ik dat het goed zit... en 10% van de tijd wordt ik zo overvallen door onzekerheid......... Ik ga zaterdag denk ik een matcare test proberen. Ik zou maandag of dinsdag de duivels op bezoek moeten krijgen... dus hoop zaterdag op een positieve test! Jij ook succes, hou me op de hoogte!
Ik hoop ook voor je dat je zaterdag een positieve test hebt! Ik ga denk ik morgen testen, want heb nu nog steeds geen ongesteldheidsklachten. Als ik dat vanavond wel krijg, dan test ik denk ik vrijdag als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik laat het morgen meteen weten als ik getest heb! Jij ook succes!
Heb vanochtend getest, maar helaas, geen streepje hoor! Ik voel nog steeds geen ongesteldheid aankomen, dus dat is maar even afwachten dan. Als ik na het weekend nog nergens last van heb, ga ik dan maar weer testen! En hoe voel jij je vandaag?
Goh wat balen zeg! Had op ander nieuws van je gehoopt! Hier gaat het wel... vanmorgen wel weer kwaaltjes. Ben het wachten zat. Zie op tegen de volgende hormoonkuur. Maar ja... alles voor een wondertje... Hoop vandaag of morgen de testen binnen te krijgen, dan zaterdag een test doen!
Hier nog steeds geen ongesteldheid... Ik heb nu de CB digi testen gekocht, als ik zondag nog niet ongesteld ben geworden, ga ik weer een testje wagen! Spannend!
Nou, dan is het zeker spannend.... Mijn kwaaltjes zijn behoorlijk afgenomen, alleen ben ik nog heel moe. Vraag me nu af of ik het wel juist heb. De tijd zal het leren... Ik test woensdag als ik dan nog niet ongesteld ben...
Enkele dagen voor de NOD wist ik zeker dat ik zwanger was.. intuitie.. Zelfs mijn partner zei het: die kon zien dat ik zwanger was al voor dat ik de test heb gedaan. Vraag me niet hoe het voelt, maar ik voelde het gewoon.. Anders dan anders.. en ja, ik ben zwanger!