'BAM het is raak'-gevoel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jee, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Laatje,Gefeliciteerd! :D
    Ja,ik had elke keer ook allerlei symptomen en nooit was ik zwanger.Nu eigenlijk niks en bleef het maar voor mezelf ontkennen,terwijl ik heel verweg dacht dat het toch raak was.Had ineens een droom dat we een babytje kregen en toen pas getest.Was toen al even overtijd.En het waren dikke positieve testen.
    Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden en vooral als je iets graag wilt!Je leest hier en daar dan het een en ander en je verplaatst je dan al gauw in de gedachte dat ook allemaal wel te voelen.
    Meiden,allemaal veel succes!Komt allemaal vanzelf goed! ;)

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    :)

Inderdaad, je lichaam kan een loopje met je nemen. Ik heb me denk ik wederom in de maling laten nemen... ;)

Ik dacht me echt weer te voelen zoals tijdens de eerste zwangerschap, maar sinds woensdag was dat gevoel ineens weg. Geen zere (o)(o), geen misselijkheid... heel raar.

Ik heb me nog even bedacht dat ik me zo zou voelen door de HCG-injectie (Pregnyl), maar daar heb ik vorige maand geen last van gehad. Misschien een heeeeele vroege miskraam, voor zover je het al zo zou kunnen noemen en anders zat ik er deze maand gewoon helemaal naast!

Maar Laatje, gefeliciteerd... geniet, geniet, geniet... ;)

3. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    @Laatje, gefeliciteerd!

Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Baal er wel een beetje van, want had toch stiekem gehoopt... Maar ja, we gaan nu naar de 3e ronde vol goede moed! :D Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeg ik maar altijd!
    Ik hoop voor jou Katrien Duck dat het deze ronde toch wel raak is! Succes meid!

x Lima.

4. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    He vervelend Lima, zo in spanning gezeten en dan toch niet raak.. hopelijk kom je volgende maand met wat beter nieuws..

5. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    @Katrien Duck: en, hoe staat het ervoor? Ergens last van of helemaal niks? Ga je morgen testen? Ik duim in ieder geval voor je!

Hier is de ongesteldheid al zo goed als over, gelukkig maar van korte duur geweest!

Groetjes Lima

6. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hoi, hier nog geen enkel spoortje... maar alle zogenaamde kwaaltjes zijn ook verdwenen. Vorige maand werd baarmoederslijmvlies ook niet afgebroken, denk dat dat deze maand weer gebeurd. Dan moeten we de boel weer opwekken met een kuur.

Zo blijven we bezig! ;)

Maar goed, een heeeeeeeel klein beetje hoop is er nog wel! Morgen testen!

7. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Vanmorgen getest: Hartstikke negatief... zoals ik de laatste week al dacht. Geeft niet, maar hoop wel dat de duivels dan snel komen, dan kan ik weer met frisse moed aan de hormonen.... :rolleyes:

Deel Deze Pagina