Ik heb eindelijk na 7 jaar een positieve test, ook cb indicatie gedaan 2-3 weken. Dit was donderdag, ik ben zo geneigd om weer te testen, kijken of de streep nog steeds zo knal is! Ik doe het niet, maar hebben jullie dat gevoel ook? Bang dat t mis gaat, blij met misselijkheid en pijnlijke borsten
Ik snap je gevoel!! Ik heb wel getest tot de cb zei 3+ daarna gestopt. Streepjes testen heb je na een week of 5 niks meer aan omdat de streep dan niet meer kan oplopen. Gefeliciteerd! Ziet er goed uit
Ik snap je onzekerheid hoor. Je test kan bijna niet duidelijker meer hahaha prachtig en is je gegund na al die tijd!
Jeetje wat super na 7 jaar. Als het je meer rust geeft kn je nog een keer testen. Maar ik denk dat je echo van dinsdag je pas echt rust geeft. Geniet er in ieder geval van
Niet testen hoor! Meer knal kan ie niet worden en als je hcg te hoog word voor de test dan word ie lichter en dan raak je helemaal in paniek. Gelukkig hoef je niet lang te wachten op je echo! Gefeliciteerd!
Super gefeliciteerd s Ik had dezelfde test en ook cb 2/3 Dacht ga niet meer testen ! Maar bleef ook onzeker en dan voelde ik weer niks dus ik heb wen week later er nog een cb achteraan gedaan om effe een 3 + te zien staan en due stond. Er !! Nu is me test Frans weg en geniet ik volop !!! Succes
Niet meer testen, maakt je alleen maar onzeker!! Je bent gewoon zwanger geniet ervan!! En ik ben benieuwd woensdag als jeje echo heb gehad. Gefeliciteerd meid!!
Wow, na 7 jaar! Wat kan ik me goed voorstellen dat je moeilijk kan beseffen dat je echt zwanger bent. Maar gelukkig heb je woensdag al een echo! Gefeliciteerd & een hele goede zwangerschap gewenst!
Nou zal woensdag het forum extra in de gaten houden! Duim dat alles goed is, maar zal vast wel met zo'n mooie test
Super om na 7 jaar nog een super mooie test te hebben, Gefeliciteerd!! Een hele fijne zwangerschap gewenst