Hallo allemaal, Eindelijk maar eens de stap gezet om me aan te melden hier. Ik ben 28 jaar en in april 2011 hebben mijn man en ik besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Nu dik 1,5 jaar later helaas nog zonder resultaat... Met name ik heb het hier erg moeilijk mee. In mijn omgeving is vrijwel iedereen zwanger of bevallen (zo lijkt het wel). Mijn man praat er niet veel over, hij zegt dat het wel komt.. Al merk ik wel dat ook hij graag liever gisteren dan vandaag vader zou willen worden. Nu hebben we het er sinds kort over om toch de stap naar de huisarts te gaan zetten en dan zien of we doorverwezen worden. Helaas werkt mijn cyclus ook niet bepaald mee, die verschilt tussen 23 en 47 dagen. Ik lees hier graag jullie ervaringen en zo weet ik dat ik hier niet alleen in ben. Vele groetjes!
Welkom! Ik ook nieuw op de site en hopelijk zullen we steun aan elkaar hebben met het zwanger worden... Groetjes
Welkom beide Ja echt he als je er mee bezig bent lijkt iedereen wel zwanger.. Hopelijk gaat het voor jullie snel gebeuren! Groetjes