Tussentijds bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lilyofthevalley23, 10 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilyofthevalley23

26 mrt 2023
    33
    13
    8
    Vrouw
    Hi allemaal,

Wij willen het graag gaan proberen voor een 3e, super leuk en spannend weer. :)

Alleen heb ik sinds een aantal maanden last van tussentijds bloed verlies en ik maak me hier erg zorgen over. Hierdoor afgelopen zomer een extra uitstrijkje gedaan en hier kwamen geen bijzonderheden uit. Echter het tussentijds bloeden blijft, heeft iemand hier ervaring mee en een idee wat dit kan zijn?

Het is wel een super stressvolle tijd geweest afgelopen jaar en ik ben wat meer gaan sporten. Ik lees op internet ook dat hormonen mogelijk niet in balans zijn bij deze klachten. Iemand ook last van tussentijds bloed verlies en waardoor komt dit bij jou?

2. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb hier ervaring mee. Meerdere malen, vooral na afvallen, mee te maken gehad. De laatste keer 3(!) maand lang gevloeid. Wat bij mij hielp was Primolut, om alles goed te 'resetten'. Ik weet, liever niet dan wel, maar op een gegeven moment na veel proberen (zoals supplementen etc.) heb je weinig keuze. Bij mij heeft dit goed gedaan.
    Sterkte hoor, ik weet hoe vervelend het is!

3. Lilyofthevalley23

26 mrt 2023
    33
    13
    8
    Vrouw
    Hoeveel was je afgevallen en in hoeveel tijd? Heb je dit middel via het ziekenhuis gekregen? Dan kan ik het daar is navragen.

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Veel; in een maand tijd 8 kilo, ik deed veel te gek, dus niet gek dat mn lichaam daar zo op reageerde..

Moet je naar het ziekenhuis voor onderzoek? Ik heb dat toen ook gehad. Heb een contrast vloeistof echo gehad, een uitstrijkje; alles was goed.
    Primolut heb ik via de huisarts gekregen. Het wordt ook gebruikt om je menstruatie te verplaatsen, met bijvoorbeeld een vakantie.

5. Lilyofthevalley23

26 mrt 2023
    33
    13
    8
    Vrouw
    Ze hebben afgelopen zomer een extra uitstrijkje gedaan, daar kwamen geen bijzonderheden uit. Moet nu idd voor extra check naar het ziekenhuis, volgens mij ook een echo om te checken op vleesbomen enz.

Deel Deze Pagina