Lange cyclussen, spotting ontpillen of iets anders? di

Discussion in 'Zwanger worden' started by ProudMomii, May 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMomii

ProudMomii Actief lid

Apr 3, 2018
    254
    121
    43
    Female
    Eind oktober zijn we gestopt met de pil! We hebben er toen voor gekozen om bewust 2 cyclussen nog condooms te gebruiken om eerst wat te ontpillen.
    Mijn eerste cyclus was 44 dagen die daarna 37 dagen. Inmiddels wist ik dat ik wel dat ik niet moest hopen op een cyclus van 28 dagen.
    De cyclus daarna was zelfs maar 37 dagen! Dus ik had goede moed dat ze stilaan korter werden. Maar niets was minder waar cyclus erna was alweer 39 dagen al viel dat nog wel mee. Sinds de 3e cyclus had ik last van spotting, telkens nog voor mijn eisprong. Nu zit ik inmiddels in de 5e cyclus en alweer op dag 48! Ook rond dag 14 alweer 3 dagen last van spotting gehad. Gisteren kreeg ik met het afvegen enkele druppeltjes bloed en verder door de dag redelijk wat last van menstruatiekrampen. Ik was ervan overtuigd dat ik vandaag ongesteld zou worden en bij het opstaan had ik op toilet wat bloedverlies. Dus ik dacht dat ik ongesteld was maar ik heb de rest van de dag geen bloedverlies meer gehad zelfs geen druppeltje.
    Ik snap er dus niets meer van! Is het gewoon nog ontpillen? Of zal er toch iets zijn? Iemand die het herkend?
    Morgen ga ik zoizo een afspraak maken bij de gyne al is het maar om mezelf gerust te stellen.

2. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Wel ervaring met hele lange cyclussen, 60 soms 130 dagen. Maar daar zat pcos achter.
    Geen ervaring met spotting dus tussen door.
    Zoals je zegt kan je idd even contact met je arts opnemen kijken wat zei zegt, over spotting tussendoor.
    Waarschijnlijk misschien wel idd door het ontpillen, sommige vrouwen zijn 1,5 jaar bezig met ontpillen!
    Maar even raad vragen bij je arts lijkt me zeker handig.

Share This Page