speelkleed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dotty, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben op zoek naar een lekker kleed voor de kleine man. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik wil graag een kleed wat ik makkelijk mee kan nemen (voor als ik op visite ga). Verder moet hij natuurlijk te wassen zijn. En het moet voor de kleine man natuurlijk een lekker zacht en leuk kleed zijn. Nu zie ik kleden met speelbogen, kussens voor buikligging, speeltjes, allemaal verschillende maten........

Met welk kleed hebben jullie ervaring en welke raden jullie aan of juist af?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    IKEA heeft een heel leuk speelkleed voor een heel vriendelijk prijsje (20 euro) en hij is ook nog eens lekker groot. Sowieso vind ik het babyspeelgoed van IKEA een aanrader!!

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Picknick kleed van de hema, lekker zacht stof bovenop geplastficeerd aan de onderkant, ideaal. Kost geloof ik 25 euro.

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb die rood wit blauwe van nijntje gekocht bij prenatal.
    Ze waren nu afgeprijsd voor 25 euro, normaal 49,95 euro.

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Wij hebben deze van Lamaze en onze zoon ( nu 4 mnd ) is er helemaal weg van !
    Ik vind hem super fijn omdat alles speeltjes ook los te gebruiken zijn en de gezichtjes spreken hem blijkbaar heel erg aan want hij kraait vaak naar ze ;)en het zonnetje heeft leuke,originele melodietjes ,zonder irritant stemmetje ;)
    lamaze is er volgens mij op gemaakt dat de kleuren contrasten enz zeer geschikt en goed zijn voor kindjes
    Plus hij is heel makkelijk mee te nemen want je vouwt hem als huisje op, en daar doe ik vaak ook nog andere speeltjes in !
    Ik heb hem gekregen als kraamcadeau en weet dat hij toen naar 35e was afgeprijsd

Bijgevoegde bestanden:

• bX7Yf.jpg
      bX7Yf.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,2 KB
      Weergaven:
      218
  7. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Mijn kindje heeft een speelkleedje met een boog en deze vind hij geweldig! We hebben er zelf nog wat knuffels van hem aangehangen en wat heeft hij een plezier zeg.

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Wij hebben een speelkleed van tinylove type island.
    Maar we hebben deze niet veel gebruikt en hebben toen de kidzimpulz kleed gekocht. Die gebruiken we nu nog. Je kunt hem in alle maten bestellen.

Deel Deze Pagina