Ja had t gezien, vind bambino zo leuk, heb er al heel veel van (lees téveel) dus ik houdt me in nu. De kruidvat fv is ook in de reclame en ook zwembanden van nijntje etc... de moeite waard dus! Kijk op www.kruidvat.nl voor de folder.
Aaah, en de Olvarit a la carte is ook in de aanbieding. Ik heb ook veel Bambinodingen, die zilveren en gouden schoentjes zijn ook grappig! Maar ja, ze komt al om in de kleren, slaapzakken etc., dus ik denk dat ik het deze keer maar oversla.
dat denk ik ook steeds, maar omdat ik er werk en er met mijn neus bovenop zit kan ik het nooit laten om rompers en pyama's te halen
Let wel op de datum, die vooraan stonden in de schappen waren nog maar houdbaar tot eind juli! Bij ons dan he.... Ik heb dus de achterste gepakt (houdbaar tot eind november/ december!)
Hoezo is dat slecht, die moeten toch ook gewoon nog verkocht worden ? ... en trouwens die kan je toch gewoon tot juli opeten .. of bewaar jij ze eerst nog een jaar
Geinig, de kleine van mijn overburen staat op pagina 13 in de folder... mams is zo trots! Schattig hè? Sorry... ff offtopic... Groetjes, Josien
Wij moeten alles 3 mnd voor datum eruithalen en/of afprijzen. en ik werk voor hetzelfde bedrijf. dus daarom slecht
Weet ik wel, maar ik vind de a la carte best duur, dus ze worden hier niet alle dagen achter elkaar opgegeten. Ik verdeel dit gewoon over de weken en tussendoor geef ik vers. Dus ja, dan is juli snel gehaald, snappie!
ja die bambino geweldig ik heb nu de gouden schoentjes de badcape met prinses en schaapje en sokkies en noem maar op gekocht erg leuk allemaal roxy welke kruidvat werk je dan als ik vragen mag ?