bambino buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamarenata, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamarenata

17 sep 2008
    72
    0
    0
    Kruitvat heeft buggy's in de aanbieding iemand ervaring met het merk bambino?

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik zag dat de rugleuning maar in 2 standen naar achter kon. Zelf heb ik een buggy van x-adventure waar de rugleuning in 5 standen achteruit kan tot helemaal plat naar achteren. En het laatste stukje van de zitting kan je naar boven of naar beneden klappen, naargelang de lengte van de beentjes.
    Ik zou eerst eens kijken wat je echt belangrijk vind op een buggy en dan een keus maken.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

bij ons zijn er gister in het filiaal 3 buggy's geretourneerd. Ze sturen ontzettend slecht

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben er 1. Het is het geld best waard mits je hem niet dagelijks nodig hebt. Hij is laag (handvaten) en dit kan niet versteld worden. En hij kan idd op 2 standen (zit en zit/lig). Ik vind m prima, want gebruik m zelden.

5. mamarenata

17 sep 2008
    72
    0
    0
    Ik ben dus even wezen kijken bij het kruidvat maar vind ze niet echt wat. Erg laag en we zijn allebei vrij lang dus dit gaat het hem niet worden. Het is wel niet de bedoeling voor dagelijks gebruik maar meer voor op de fiets mee en mee met vakantie.
    We gaan nu kijken voor een tweedehands maclaren.

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Het is puur een voor-erbij-buggy. Om mee nemen op de fiets bijvoorbeeld.

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik had er ook 1, die staat nu bij mijn ouders. niks om vaak te gebruiken of om een dagje mee op pad te gaan.

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ja wij hebben er 1 gehad wel 1 met een zonnekap
    vond hem lekker licht en makkelijk alleen jammer dat ie maar in 2 standen kon rechtop en heel iets naar achter

maar na een jaar was ie wel zo'n beetje op
    nu staat ie bij mijn moeder voor als we met de kids bijmijn moeder zijn

Deel Deze Pagina