Ik ben uitgerekend op 30 december, hartje winter dus. Het lijkt me heel prettig om vooral in de eerste weken een Lodger Wrapper te hebben. Nu vind ik het vrij dure dingen en wilde ik er één via Marktplaats kopen. Ik zie daar alleen wel twee verschillende modellen: de 'vierkante' en de ronde? Welke is het prettigst in gebruik? En is de katoenen versie ook warm genoeg in de winter?
Ik heb de vierkante versie van de wrapper en ik ben er erg tevreden over. Mijn dochtertje is in februari(2008 ) geboren en lag heerlijk lekker warm in de wrapper. Hij is nog steeds in gebruik als dekentje voor de nachtvoedingen (want doorslapen doet ze helaas nog steeds niet!)
Ik zou niet de katoenen versie kopen. Die is echt een stuk dunner. Wij hebben de vierkante en ik vond het echt een geweldig ding! Inmiddels is mijn zoontje uit de kinderwagenbak en gebruiken we hem dus niet meer, maar hij ligt in de kast voor hopelijk nummer 2 We hebben hem standaard gebruikt tijdens de winter, in plaats van een dekentje.
Ik heb via MP ook een vierkante wrapper gekocht.. Ideaal.. Zelfs nu in de nazomer.. We leggen gijs ook wel eens in de wrapper als ie onrustig is.. meestal valt ie dan wel in slaap ( dat vond papa uit..) Maar gebruik hem ook als dekdekentje voor de maxicosi.. En wikkeldoek voor op consultatiebureau... voor zolang t past..
Ik ben in februari uitgerekend en wil ook graag zo'n wrapper. Maar heb een paar vraagjes: Is het de bedoeling dat je je kindje daar in wikkelt en dat er dan geen dekentje meer overheen hoeft in de kinderwagenbak? Moeten ze dan nog wel een jasje aan? Alvast bedankt!
ik ben in januari uitgerekend. ik heb voor in de wagen de kleine voetenzak van wallaboo en doe de baby in een katoenen wrapper van lodger. afhankelijk van hoe koud het is misschien de eerste tijd een dun vestje aan, maar in principe kan het denk ik wel zonder jas. ik had voor mijn zoon een fleece, maar die vind ik voor binnen te warm.
hier fleece wrappers (heb er meerdere, via MP gekocht). bevallen prima! gebruiken we: -in wandelwagenbak (als dekentje/jasje) -voor op c.bureau -als speelkleed -als extra boxkleed makkelijk hoor! voor in het hele begin vond ik ze wel groot, misschien dat zo'n ronde dan makkelijker is? maarja, ze groeien snel en dan heb je aan die 'vierkante' langer wat.
Wij doen de kinderen nog wel een jasje aan, maar dat komt ook omdat ze nog wat moeite hebben om zich warm te houden...gewoon een kwestie van uitproberen... Ik vind de wrappers wel echt ideaal! Heerlijk voor in de box en idd bij het cb...!
Ik heb ook de lodger wrapper gebruikt voor mijn zoontje, hij is in januari geboren. Echt ideaal ding. De eerste weken had hij er ook nog een jasje onderaan, maar toen was het echt heel koud, daarna lag hij er gewoon in zijn kleertjes onder.
hier ook een vierkante lodger wrapper en nog steeds in gebruik. onze zoon is 12 januari 2008 geboren en in de kinderwagen had ie jasje aan, wrapper om hem heen, dekentje erop en als het echt koud was kruikje erbij. ging super, ben zelfs gaan wandelen toen het sneeuwde (tja de hond moet toch uit)!! verder gebruikt als - wikkeldoek bij cb - extra boxkleed - speeldeken bij bezoekjes aan kinderloze vrienden/kennissen/familie - dekentje op de bank (effe lekker relaxen) - dekentje op vakantieritten in de auto mmmmm best veel dus eigenlijk, moet wel zeggen dat wij hem gekregen hebben als kraamkado maar volgens mij is het een goeie investering
Ik heb een vierkante klaarliggen voor de kleine die in de winter geboren gaat worden. Die is heeeerlijk dik en ik heb hem voor een paar tientjes via marktplaats gekocht. Echt relaxed. Ik heb ook een shelter voor in de maxi cosi. Idd, wij zullen hem ook in de box doen! Prima ding, echt een vinding!!