Ok, ik moet toegeven ik ben zelf zwaar fan van Bambino. En dat is niet alleen omdat ik bij Kruidvat werk. De folder gaat Dinsdag in, maar meestal ligt het op Maandag eind van de middag er al in.... Kruidvat - Folder Kruidvat - Folder
Oeh dat boxkleed vind ik wel erg leuk. Hier ligt het er trouwens echt dinsdag altijd pas en als je dinsdag te vroeg komt heb je ook nog pech.
ligt hier altij maandag al en als je pech hebt is het dinsdag al weg! Leuke spulletjes! jammer dat de bambino spulletjes vooral voor de allerkleinsten is. Vind het ook heel mooi spul van Bambino Dank je voor de tip!
Vind ik ook Ellen, al moet ik zeggen dat het ruim valt. pyama's van 86/92 kan Joey nu nog aan. En Joey is een flinke jongen
ja pyammaatjes kan natuurlijk. we komen alleen om in de pyamas haha! maar zoals boxkleed, en wikkeldeken zijn we niet meer nodig. is wel erg leuk! Maar die sesamstraat dingen zijn ook leuk. ga morgen toch even kijken haha
leuk boxkleed idd. Maar klopt dat wel 9,99? Want dat staat namelijk bij het laken en voor de rest kan ik geen prijs ontdekken. Of misschien ben ik wel gewoon dom vandaag :S
Ik ga voor de wikkeldeken! Morgenmiddag maar alvast even proberen en anders dinsdag. Als ik nog niet bevallen ben (ik wil graag morgen )
Snoopy, als iemand hoogzwanger bij mij in de zaak zou komen zou ik het gewoon meegeven hoor! Maargoed, ik weet dat ik ook vervelende collega's heb...
Ik zat ook al op een skippybal te azen. Onze Demi is dol op huppen op de strandbal, dus een skippy is dan net zo iets En idd geen geld
Ik ga morgenmiddag eerst eens kijken of ze ze al hebben liggen en anders vraag ik het inderdaad even. En we hebben 2 Kruidvatten dus 2 keer kans. En hopen dat er dan aardige collega's van je zitten
Voor wie ze nog niet heeft: die leren bambino slofjes zijn heel ideaal. Mijn zoontje heeft eerst de 6-12 maanden versie gehad en heeft nu de volgende maat. Staan erg leuk, blijven goed zitten en blijven ook mooi.
inderdaad de bambino slofjes zijn ideaal. wij hadden eerst de originele zootjes maar die zijn 2 keer zo duur. de slofjes van oa de Hema gaan uit maar die van Bambino niet. ook erg leuk met die zilveren strepen. mijn dochter is vrij klein, 90 cm en 2,5 jaar maar dan haal ik die skippybal alvast in het voren. met een beetje mazzel kan er in de zomer op. leuk spul altijd bij kruidvat!
leuk ga zeker even kijken, lang leve mijn verlof! Overigens: bij ons ligt het er ook al maandagmiddag maar dan ligt het eraan wie bij de kassa staat want soms zeggen ze dan dat die aanbieding pas dinsdag ingaat en dan krijg je het niet mee. Maar de vorige keer met alle babyspullen had ik geluk en had ik eerste keus op maandagmiddag