Bambino en Sesamstraat bij Kruidvat!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door ProudMum, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ow wat leuk! Goeie tip, zeker het bestekje vind ik erg grappig, bedankt hoor!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vanochtend in de stad geweest en gevraagd, maar nee, ze zeiden dat ze het nog niet binnen hadden en of dat nou waar is of niet, dan houdt het natuurlijk op ;). De andere Kruidvat was nog niet open.

Vriendlief is naar de Kruidvat bij zijn werk geweest in zijn pauze en daar lag alles al gewoon in de winkel, dus die heeft de wikkeldeken gehaald! Ik = blij!

Nu nog eventjes wassen en dan mag baby wel komen ;)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

offtopic succes met de laatste loodjes en succrs met de bevalling!!!

4. Opening

Opening Niet meer actief

Ben hier net ook geweest en hier lag ook alles in de winkel.
    Heb een slaapzak, slabbetjes en een pyama gescoord

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bij mij in de zaak ligt nog niet alles maar ik heb wel al eea afgerekend aan Sesamstraat!

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Zou ook wel sesamstraat bordjes willen maar jammer genoeg kan ik niet eerder dan vrijdag naar het KV dus dan zal alles wel weg zijn :(

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

vandaag bij de kv geweest in assen en daar stond bijna alles nog in dozen helaas. Morgen maar even onze eigen kv hier proberen :D

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel!

Wij hebben de wikkeldeken nu dus, maar ik vind 'm wel erg klein, ben benieuwd hoe lang we 'm kunnen gebruiken. Ik vind 'm wel erg leuk!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is er niemand anders die voor je kan gaan kijken? Grote kans inderdaad dat vrijdag alles weg is...

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben al wel even gaan kijken. Ze waren druk met uitpakken dus heb me maar ingehouden en het nog niet gekocht. Wikkeldeken heb ik al van Bambino in het wit maar de groene die ze nu hadden vind ik ook leuk. Ga morgenochtend nog even langs. De rompertjes en pyama's met de groene opdruk vond ik ook erg leuk.

11. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    In welke kleur? Ik vond die lime groene wel leuk, maar kan zelf niet gaan kijken (zit in Duitsland). Heb dus mn moeder gevraagd en die is gister langs de KV geweest en toen lag alles er al. Ze heeft het dekentje echter nog niet gekocht voor me omdat dat wikkeldekentje een zogenaamd fletsding is en daarom wist ze niet of ze het moest kopen.

Wel heeft ze het boxkleedje voor me meegenomen.

Geen idee wat ze met fletsding bedoeld?

12. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ben gister eind vd middag bij ons wezen kijken en ja alles lag al in de winkel heb even een nieuw boxkleed,slabbetjes,sokjes,rompertjes en 2 plastic slabjes van sesamstraat gescoort

13. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    Bedoelt ze geen fleece?

Ik heb de wikkeldeken ook gekocht. Maar weet eigenlijk nog niet of ik die veel ga gebruiken. ;) Ben eind juni uitgerekend. Als de deken echt zo klein is, is het misschien nog zomer als hij/zij erin kan.
    Ook heb ik een paar paar sokjes gekocht. Komen altijd wel van pas. En ik heb al vaak gelezen, dat deze zo fijn zijn.

14. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Heb haar net gesproken en ze bedoelde idd fleece. Omdat ik ook begin Juli ben uitgerekend zal ik het waarschijnlijk niet gaan gebruiken, veel te warm!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

ik heb ook de limegroene wikkeldeken, maar die gaat best wel een paar maanden mee vermoed ik hoor....zo warm is het nu ook weer niet in Nederland overigens ;)

16. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    Daarom heb ik hem uiteindelijk toch maar gekocht. Verder twijfel ik nooit ergens over, hoor. :)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En hoe vinden jullie onze wikkeldeken? :) Ik dacht in mijn laatste post heel grappig te zijn ;), dat als ie gewassen was, ze mocht komen, maar ze heeft goed geluisterd! Ik heb 'm vannacht om 12 uur opgehangen en vanochtend om 11:15 lag ze erin!

Ik heb nog niet gekeken hoeveel ruimte ze er nog in heeft, maar erg groot is ie inderdaad niet (en Lisa wel ;), waarschijnlijk zo'n 55 cm).

18. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    Wat een schatje!
    Gefeliciteerd.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@snoopy, dat is nog heel snel gegaan!! Van harte met jullie 2e dochter.

Nou hier vanmorgen geslaagd :D Ik moest om 21.30 beginnen en stond om 9.00 voor de deur bij kruidvat haha. Ik twijfelde heel erg over de groene wikkeldeken ,maar heb hem uiteindelijk niet gedaan. ( Had ook een wit/mintgroene van kruidvat)

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wow Snoopy, gefeliciteerd met jullie prachtige meid!

Deel Deze Pagina