Hoi allemaal, wij zijn opzoek naar een 2e autostoel nou zag ik een leuk prijsje voor deze stoel. Nania Maxim SP Fuchsia 0-4 jaar Autostoeltje Bekijk bijlage 474414 hij zal 1x per week gebruikt worden en sporadisch een x als mijn man onze dochter moet ophalen met zijn werkbus. ik heb een instructiefilmpje bekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik de manier hoe die vast gemaakt moet worden niet heel veilig vind lijken. wie o wie heeft dit autostoeltje en wat is je ervaring ermee?! alvast bedankt.
Ik was laatst bij de babydump en keek ook bij de nania stoel toeb ik een medewerker aansprak zei hij meteen "deze stoel is niet veilig, ik zou me kind hierin niet vervoeren!"😲 euhm okee.. Hij zei dat een autostoel aan een paar voorwaarden moest voldoen onderandere 5 puntgordel de stoel krijgt dan een goedkeuring maar toen hij me de stoel even liet zien hoe en wat zag ik ook dat het troep is gewoon een plastic dun ding met een hoes zo dun als laken zowat. Bij sommige stoelen is het natuurlijk ook het comfort maar qua veiligheid en zit houding ga ik dus niet voor deze...😄
dan wordt het deze stoel zeker niet, als zelfs de medewerkers van een babyzaak dit al zeggen dan is dat niet goed..
Maxi cosi priori 75 bij prenatal en bol geloof ik De quote (qmotion) van de babydump rade de medewerker mij dan wel aan geloof 80 euro... En je moet je er ook bij bedenken dat het natuurlijk niet voor 1 jaartje is zoals bij de maxi cosi baby die je maar voor een paar maanden gebruikt..