Voor bijvoorbeeld lakentjes, dekentjes etc etc? Ben nu aan het snuffelen op Villa Uk, maar vind het best wel prijzig. Heb nu 2 lakentjes, 2 dekentjes en een omslagdoek in mijn winkelmandje voor 185!
Winkels voor kinderen | Kids e-shop De Kleine Zebra en Kinderkamer accessoires & Speelgoed - PSikhouvanjou | PSikhouvanjou Erg mooie spullen! Maar ook prijzig helaas......
Haha, zeker waar, maar als je dan een lakentje combineert met overig beddengoed van de Zeeman, of iets dergelijks, is het wel redelijk te doen Doen wij ook hoor, het dekentje was vrij duur en van een bepaald merk, maar de overtrekken, matrasbeschermers en lakentjes halen we gewoon bij de BabyDump of de Zeeman.. Dat wilde ik eerst ook neerzetten, maar ik had niet echt het idee dat er naar het lage uniek-gehalte a la BabyDump gezocht werd
Mamaloes Babysjop | De babywinkel voor al uw babyartikelen Zelf nog niets gekocht! Maar ze hebben er van alles En van lage prijsjes tot de wat duurdere dingen..
Mamaloes is echt een aanrader,fijne service. Ikenmijnkind is leuk voor kleding Lobbes voor speelgoed en dergelijke