Tja... een ongeluk zit in een klein hoekje. Je hoeft maar druk aan het eten te zijn... kan binnen 1 seconde gebeuren denk ik. En dan is het te laat.
Zit ook te twijfelen.. vind de Stokke leuker.. maar die is wel wat duurder dan deze Bambinostoel.. Over dat omvallen; las ik ook een topic over hier op het forum, dat het met de Stokke ook kan. (En dan er stoelpootverlengers voor zijn om dit tegen te gaan)
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat die bambino stoel achterover kiept als een baby/peuter zich afzet tegen de tafel. Jelle heeft die neiging ook wel eens, en met zijn 17 kilo duwt ie echt dat ding niet achterover. Ik vind hem juist erg robuust en stabiel staan.
wij hebben de stoel van de prenatal, Tiamo. Is bijna hetzelfde als die van Bambino volgens mij, alleen 10 euro duurder. We hebben er al een hele tijd plezier van en omvallen heeft die van ons nog niet gedaan Hij is inderdaad vrij groot, maar dat is nu hij 2,5 is en soms niet aan tafel wil zitten alleen maar erg handig. Eerder hadden we er een stoelverkleiner in, dan paste het heel goed.
Bedankt voor alle reacties! Ik heb er inmiddels een gekocht en meteen een stoelverkleiner erbij. Nu maar wachten tot ze groot genoeg is om erin te zitten
Eva kantelde met haar 12,5 kilo de stoel vanavond toch wel een stukje. Kan me voorstellen als ze het veel harder doet of wat zwaarder is, hij wel om kan vallen. Maar dat komt dan doordat de stoel even niet zo goed glijdt over de vloer, maar goed, zou dus wel kunnen gebeuren.