hallo! Ik ben op zoek naar een pietenpakje voor mijn babytje. Heb op google wel gezien dat afgelopen jaren er vaak bij de etos zulke pakjes in de reclame waren. Tot op heden zie ik echter nog niets voorbij komen... weet iemand of er binnenkort nog van die pietenpakjes gaan komen ergens?
Etos krijgt ze nog wel, wees maar niet bang die heeft ze elk jaar speciaal voor de kleintjes, action heeft ze ook vaak wel.
Bij de Etos hebben ze die idd elk jaar alleen het is net een pyjama. Dat vond ik erg jammer. Wil er ook graag eentje voor Julia! Bij de Action heb ik nog nooit babypieten pakjes gezien. alleen losse barets met veer en een pakketje met barret en cape
Mijn zoontje heeft hem inderdaad n de sint nog blij de hele winter aangehad als pyjama , maar voor zo'n kleintje is het volgens mij ook nog niet echt prettig om een echt peitenpakje aan te hebben, dus vond ze juist voor het begin prima.
Ind Hema! Heb hem er zelf ook vandaan. Het is een soort boxpakje met een mutsje erbij, super schattig!
Voor kleine baby's is het idd supercute! Julia is dan 17 maanden, dan wel leuk als ze een echt pietenpakje heeft