mijn zoon is erg geinteresseerd in letters, cijfers, kleuren etc. hij heeft een laptop van de teletubbies en (her)kent al veel. ik merk dat hij aan iets nieuws toe is. ik twijfelde eerst nog over een v-smile, maar wil eigenlijk niet dat hij hierdoor (vaker) achter de tv zit. toen zag ik bij bol.com de bambino loco set. is dit te doen voor kinderen van 2 jaar (hij is net 2)? of nog te moeilijk?
Ik heb net even gekeken maar het zou toch moeten kunnen , ik weet natuurlijk niet of jou zoontje al de letters en cijfers herkent en bijv dieren maar over het algemeen zou het mogelijk moeten zijn ... Sara had de laptop van dora ook zo geleerd kijkt er nu ook nog weinig naar om maar die bambino loco set ziet er wel leuk uit dus ik denk dat ik dat ook maar eens erbij bestel voor haar voor de sinterklaas want ze is liever met deze spelletjes bezig dan bijv. de my little pony´s die ze al heeft ... zou ook niet teveel naar leeftijden kijken want het ene kind heeft dingen sneller door dan het andere kind , die dora laptop van sara was ook voor 3 jaar en ouder en die heeft ze gekregen toen ze net 2 was ..
hij herkent het wel inderdaad (is te makkelijk nu eigenlijk voor hem maar speelt er nog wel mee) en speelt af en toe wel met keukentje, autootjes of little people oid maar niet veel. hij is wel op zoek naar iets nieuws heb ik het idee. ik ga het gewoon bestellen.. gaan we gewoon eerst samen ermee spelen.
Zou het zeker doen misschien is hij wel toe aan een nieuwe uitdaging en vind hij het niets dan bewaar je het toch gewoon voor als hij wat ouder is ... en nogmaals vaak klopt er van die leeftijden heel weinig en is het maar gewoon een richtlijn .. veel speelplezier!!
Probeer het eens. Is het nog te moeilijk dan leg je het nog een poosje weg. Als ze er dan wel aan toe zijn kunnen ze er weer mee gaan spelen.
Ik kan je in ieder geval zeggen dat het geweldig speelgoed is, ik heb er zelf vroeger nog mee gespeeld en ga het zeker kopen voor Jamila als ze er aan toe is. (hoop stiekem ook dat Jamila er al aan toe is volgend jaar )
heb bambino loco ook voor iris ze is nu 2.5 en ze kent alle boekjes vanaf 2 jaar al bennu met haar bezig met die vanaf 3 jaar en gaat ook al redelijk
Emme vindt er nog niet veel aan. Ze kan het wel, maar heeft de rust niet om er rustig voor te gaan zitten. Pim
Kan iemand een voorbeeld geven van wat de opdrachten zijn? En hoe werkt het ook alweer??? Ik heb het vroeger veel gedaan (miniloco), maar heb echt geen idee meer hoe of wat! Eva is erg leergierig en herkent in ieder geval de figuren (dieren) van de bambino loco basisdoos, maar ik heb dus geen idee of het al iets voor haar is....
Hey Snoopy1979 Hier heb je een voorbeeld; MiniLocoClub - Spel Kan je het zelfs weer even spelen . Volgens mij zijn deze wel iets "moeilijker" en is de vanaf 2 jaar loco wat makkelijker .
Ik heb even gekeken en nu weet ik het weer . Ik denk dat wij het ook maar gaan kopen, mocht het nu toch nog niets zijn, dan kunnen we het altijd later weer proberen.