Ik heb me vandaag eens verdiept in geboortekaartjes, kijken wat de kosten zijn en of we dit willen laten drukken of evt zelf maken, dat laatste wil ik liever niet. Maar mijn vraag aa jullie is, wat hebben jullie als kosten gehad? Ik kom nu op 92 euro vooe 25 kaartjes, (word wel goedkoper bij grotere afname). Maar vond t toch best schrikken.....(was wel schattig, t zelfde motiefje als behang van kinderkamer) Iemand n goedkope drukkerij?
Ik ga onze kaartjes via Greetz bestellen. Ik ben dan voor 50 kaarten incl verzendkosten en enveloppen 117,- kwijt. Wij willen dan ook een foto kaart maken met onze zoon en pas geboren dochter erop
ik denk dat je daar toch wel op moet rekenen, 100-200 euro (ook afhankelijk van het aantal kaartjes). Als je niet zelf aan de slag wilt. En vergeet de postzegels niet!
Wij waren 100.00 kwijt voor 70 kaartjes met een foto erop! Met enveloppen! Via baby-cards.nl! We hadden een kortingscode en kregen 20% korting!
Wij laten onze kaartjes maken bij de fotograaf van onze bruiloft. Het is redelijk prijzig, maar ik kon op internet geen leuke kaartjes vinden. Onze fotograaf die ook onze trouwkaart maakte gaat nu van onze trouwkaart het geboortekaartje maken. Kosten: 2,50 per kaartje, excl verzendkosten.
Ik had er 50 of 60 en was 160 euro kwijt ongeveer. Wel inclusief envelop, geen postzegels. Maar er zijn vast goedkopere sites.
Wij zijn ongeveer euro 160 kwijt voor 70 kaarten. In kleur gedrukt bij de drukker, inclusief enveloppen, exclusief postzegel.
Wij hadd een kaartje met foto.. Die werd verstuurd via hun/internet.. Je kon de adressen invullen.. Wij hadden ongever 50 kaartjes voor 85 euro ongeveer...
60kaartjes voor 60euro (dat is inclusief verzenden met spoed) bij vistaprint.hier een foto van ons kaartje.
Tja geboortekaartjes zijn meestal niet heel goedkoop! Wij hebben 80 kaarten in de bestelling staan, en zijn hiervoor 210 euro kwijt. Exclusief verzendkosten en postzegels. En de meeste sites (niet alle) waar ik op heb gekeken kwamen wel op dit bedrag, heb ze zelfs nog een stuk duurder gezien. Dus dan valt dit nog wel mee.
Tjee, wat een verschil in prijzen. Hier betalen we (bij een drukkerij) alleen al voor het drukken ruim 100 euro. Dit is omdat we de tekst in kleur doen. De tekst in zwart is iets van 65 euro, geloof ik. Het aantal kaartjes maakt daarbij niet uit, of je nu 20 of 200 kaartjes bestelt. Daar bovenop komt de prijs per kaart (in ons geval 1,65 euro) en natuurlijk nog de postzegel. Wij zijn zo'n 350 euro kwijt voor 150 kaarten (excl. postzegel, inclusief envelop) dus ruim 2 euro per kaart. Dat is volgens mij wel een redelijk 'normaal' bedrag. Maar het hangt er natuurlijk heel erg vanaf wat voor kaart je kiest. Als wij bijv. een kaartje hadden gekozen van 1,10 euro, dan waren we maar 265 euro kwijt geweest ipv 350 euro.
ik maak de kaartjes zelf (ben creatief, vond de kosten voor laten maken duur en we vonden niets leuks) maar je schreef al dat je dat niet wilde. voor deze zwangerschap maakte ik ook voor anderen kaartjes maar vanwege extreem zwangerschapsbraken staat dat even grotendeels stil helaas. ik weet niet wanneer je ze nodig zou hebben, maar je kunt me altijd een pb'tje sturen want je weet maar nooit. ik hoor van vistaprint dat ze niet duur en toch goede kwaliteit hebben. maar er geen ervaring mee zelf. hoop dat je een betaalbaar en supermooi kaartje vind.
Wij komen rond de 200 euro uit inclusief enveloppen en postzegels, voor 80 kaarten. Nog even adressen tellen van te voren, 80 is echt een schatting.
Er zijn een hoop internet sites waar je kan kijken. Kaart prijzen zit een groot verschil in. de ene nog geen euro per kaart en de ander zit je al aan 2.50. Wij hebbem 65 kaartjes met envalop en druk kosten voor 115 euro. Nog geen postzegels. Succes!
Wij gaan ook kaartjes bestellen via het internet. 120 kaarten kosten 325 euro zonder postzegels. Dus in totaal bijna 400 euro...Veel geld I know, maar het kaartje is zo leuk...Dus we hebben de overweging gemaakt en toch maar gedaan. Je kindje word maar 1 keer geboren Owja ik kon ook nog kiezen tussen verschillende soorten papier. En natuurlijk vonden we de duurste het mooiste. als je tijd hebt moet je eens kijken op de site... Unieke collectie retro geboortekaartjes!
hier 50 kaarten voor 160 euro excl postzegels. Maar wel bij een echte drukker, als we 'wit' wilden kostte het zeker 300 euro.... dus viel nog mee.