Schoentjes of niet??

Discussion in 'De babyuitzet' started by AppleBlossom, Feb 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

Sep 29, 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie schoentjes voor de eerste periode??
    Ik vind het eigenlijk onzin (hoe leuk sommige schoentjes ook zijn).. Lijkt me voor de kleine niet zo heel lekker zitten en ze kan dan toch nog niet lopen.. Plus dat ik 26 mei uitgerekend ben, voor de kou dus ook niet nodig.
    Dus eigenlijk is het naar mijn idee meer een accessoire, of zien jullie dat anders?

2. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

Sep 29, 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm..zag net het topic hieronder :p

3. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Voor buiten voor de show vind ik het heel leuk! Vooral die geweldige ballerina's voor baby's op Le Petit Tom ® - Welcome gaan er echt wel voor ons kleine meisje komen.

Leuk voor onder haar Jottum jurkjes!

Op warme dagen laat ik haar straks lekker met blote voetjes. Dan is het het lekkerst niks aan te hebben.

4. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

Sep 29, 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah! Die zijn wel heel erg schattig ja!!

5. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    nee heb ik niet,pas toen ze begonnen te zitten gekocht maar niet veel aangedaan omdat er ofwel een uit ging ofwel ze eraan trokken... dus denk nu ook niet...

6. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

Sep 29, 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb tot nu toe ook alleen maar slofjes voor de koudere dagen en avonden! Verder sokjes en sokbroekjes..

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    heb wel een aantal schoentjes gekregen, zelf had ik mini uggs (nep) gekocht. die waren wel een uitkomst met de kou! anders krijgt ze van die koude voetjes in de mc. stond zo schattig! maar doe vaker slofsokjes van de hema aan.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,194
    35,901
    113
    Nee, ga ik ook niet aanschaffen en vind het ook onzin. Mijn kids hadden die eerste tijd gewoon sokjes en evt. slofjes aan. Pas toen ze wat begonnen te kruipen etc en het kouder werd, kocht ik van die leren slofjes/schoentjes.

9. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik heb schoentjes gekregen in maat 16 en maat 19. Verder heb ik geen schoentjes, maar wel lekker slofsokjes van bijv. Hema.

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Hier koop ik pas schoenen als hij ook echt zijn voeten gaat gebruiken. Verder sokken en sloffen.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Wij hadden ze voor beide kids gekregen maar nooit aangetrokken. Ze vallen zo weer uit en zit volgens mij ook niet comfortabel voor zo'n kleintje.

12. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    zou het zelf neit doen bij een pasgeborene. Voor lydia heb ik nu wel "schoentjes":) de gympjes van de hema, en de paarse met bloemetjes van hema alleen die worden uitgetrapt. De gympjes kunnen strak genoeg getrokken worden dus die blijven wel aan

13. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Waardeloos voor kleintjes!
    Mijn dochter heb ik een paar echte uggs gekocht..Nouuu dacht je dat dat bleef zitten?
    Echt niet! Wat een drama.
    Ze gaan daarom ook weg.
    Heb ook van die all star lookalike schoentjes...Blijven ook niet zitten..Als ik ze al aankrijg bij der.
    De enige dingen die perfect blijven zitten zijn die soksloffen van de hema!
    Ideaal die dingen.

14. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het niet doen, ik heb ze voor thijs ook gekregen hij heeft ze een keer aangehad. zolang hij niet kan lopen doe ik hem alleen schoenen aan als we naar buiten gaan en het erg koud is. verder heeft hij alleen sloffen aan.

15. misa

misa Niet meer actief

Ik heb ze niet gekocht, wel wat gekregen. Bijna nooit gebruikt, want de maten komen dan precies niet uit..!

Voor het hele begin hebben we allen sokjes gebruikt, en soms van die slofsokken van de hema (ook bij wibra te koop).

Sinds het staan, hebben we schoentjes van aapies (baby-schoenen.nl). Maar je weet nooit hoe snel de voeten groeien. Ik zou het dus pas kopen als je ze wilt hebben, of nodig hebt.
    En dan ook zo flexibel mogelijke zool.

16. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

Sep 29, 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had laatst nikies gekregen, weet ook echt niet wat ik er mee moet! Denk dat ik pas schoentjes ga aandoen vanaf de eerste stapjes.

Share This Page