Ik ben op zoek naar een voetenzak voor in de Maxi-cosi. Het liefste koop ik er eentje van Maxi-cosi zelf maar ja, die zijn nog best prijzig Weet iemand een andere leuke voetenzak van een ander merk ofzo? Ik wil wel echt zo'n voetenzak dus niet een skipak want ik heb een warmbloedig meisje en zo'n voetenzak kan ik in de auto lekker openritsen. Alvast bedankt! Liefs Lara ps: ik ben al op marktplaats bezig maar helaas nog niets in de buurt gevonden
Ik heb twee hele goede dikke voetenzakken van het merk jolein. Ik weet niet meer waar ik ze heb gekocht, ik weet wel dat het op internet was en dat ik iets van 10 euro excl. verzendkosten heb betaald.
ik heb op marktplaats er eentje voor 10 euro gekocht en helemaal nieuw! zal kijken of ik de link kan vinden
ik heb een voetenzak voor de bobob gekocht. die past ook precies in de maxi cosi. daar heb ik op een markt 5 euro voor betaald
Dank je 'schatje1'! Ik had deze idd ook gezien maar ik vind de tijgerprint niet zo mooi. Op marktplaats zag ik ook een andere lichtblauwe voor 10 maar die vind ik net weer iets te jongensachtig voor een meisje . Maar ja, als je op zoek bent naar een koopje dan mag je ook niet té hoge eisen stellen..
jah ik vond de tijgerprint ook niet zo mooi maar ik dacht voor die 10 euro haha! ik heb hem wel gekocht en bevalt wel! en is nog helemaal nieuw ook!