Voetenzak voor in de Maxi-cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lara1978, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik ben op zoek naar een voetenzak voor in de Maxi-cosi. Het liefste koop ik er eentje van Maxi-cosi zelf maar ja, die zijn nog best prijzig ;)
    Weet iemand een andere leuke voetenzak van een ander merk ofzo? Ik wil wel echt zo'n voetenzak dus niet een skipak want ik heb een warmbloedig meisje en zo'n voetenzak kan ik in de auto lekker openritsen.

Alvast bedankt!
    Liefs Lara :)

ps: ik ben al op marktplaats bezig maar helaas nog niets in de buurt gevonden

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik heb twee hele goede dikke voetenzakken van het merk jolein. Ik weet niet meer waar ik ze heb gekocht, ik weet wel dat het op internet was en dat ik iets van 10 euro excl. verzendkosten heb betaald.

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik heb op marktplaats er eentje voor 10 euro gekocht en helemaal nieuw! zal kijken of ik de link kan vinden

4. schatje1

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zijn er geen universele voetenzakken te krijgen? :(:

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb een voetenzak voor de bobob gekocht.
    die past ook precies in de maxi cosi.
    daar heb ik op een markt 5 euro voor betaald

7. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Dank je 'schatje1'!
    Ik had deze idd ook gezien maar ik vind de tijgerprint niet zo mooi. Op marktplaats zag ik ook een andere lichtblauwe voor €10 maar die vind ik net weer iets te jongensachtig voor een meisje ;) .
    Maar ja, als je op zoek bent naar een koopje dan mag je ook niet té hoge eisen stellen.. ;)

8. schatje1

jah ik vond de tijgerprint ook niet zo mooi maar ik dacht voor die 10 euro haha! :) ik heb hem wel gekocht en bevalt wel! en is nog helemaal nieuw ook! :)

9. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ik heb er 1 van Wallaboo en ik vind hem helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina