Hi! Heb even 'advies' of tips nodig voor ons kleintje omdat ik steeds meer het gevoel heb dat hij zo onrustig is door pijn in zijn buik. Sinds geboorte is hij al erg onrustig en zijn al in zh geweest voor vermoeden reflux en voor schema rust en regelmaat. Dat hielp een tijdje wel aardig maar de laatste 2 weken is het weer pet en is hij 's nachts rond 2-3uur wakker (geen honger). Met een speentje kan ik hem soms wel weer in slaap krijgen, waarna hij na 45min weer wakker wordt dus dit begint me behoorlijk op te breken. Ik was gisteren bij de ha omdat hij koorts had en gaf aan dat zijn ontlasting eigenlijk altijd dun is (niet waterdun, maar wel dun) en maar eens in de 2 (meestal 3) dagen komt, dit vond zij ook wel een beetje raar...moet nu kijken of roosvicee laxo in de fles helpt. Hij krijgt trouwens al Omneo dus ontlasting is ook groen maar dat schijnt erbij te horen. Als ik 's nachts een hand op zn buikje leg of met zn beentjes 'fiets' komen er wel vaak windjes en wordt hij wat rustiger, daarom dus het vermoeden dat hij wakker wordt van pijn in zijn buik. Hebben jullie kleintjes, als de ontlasting eens in de 2-3 dagen komt, ook wel last van dunne ontlasting en hebben jullie evt tips? Vind het ook moelijk wat ik nu moet doen met bijvoeden, natuurlijk weer vergeten te vragen gisteren... Thanks!
Niemand tips? Probeerde net een heel klein beetje peer maar meneertje zat alleen maar te huilen daarna in bed en zn kontje omhoog te duwen dus denk dat het nog te vroeg is...
Hier eens in de 2-3 dagen dikke ontlasting. Wij zijn huist met fruit begonnen om te laxeren. Ik zou geen roosvice laxo gaan gebruiken, snap het advies niet helemaal want hij heeft toch al dunne ontlasting? Of zitten er harde klonten in? Hier werkte rijstebloem erg stoppend maar ja weet niet of dat de meest geschikte weg is. En als je wel iets laxerends wil dan zou ik kindicol druppels halen (VSM kind) dat zijn homeopatische druppels en helpen de balans in de darmen te brengen of anders probiotica zoals orthiflor start dat is misschien nog het beste om de darmpjes normaal te laten functioneren.
mijn Annyca heeft ook eens in de 2 a 3 dagen dunne ontlasting, en heel veel last van windjes, volgens het cb kan de ontlasting geen kwaad en de windjes zijn ook niet erg. na iedere schone luier fiets ik wel ff met de beentjes zodat ze wat lucht weer kwijt kan, al heeft ze daar vaak geen hulp bij nodig... ze krijgt nog volledige borstvoeding maar we gaan wel beginnen met de eerste hapjes savonds omdat ze nogal erg hongerig is en ze lijkt er klaar voor...